کد خبر : 72454
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 نوامبر 2015 - 11:24

امروز درگیر جنگ سختی هستیم / امروز راه نفوذ دشمن باز است

امروز درگیر جنگ سختی هستیم / امروز راه نفوذ دشمن باز است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: فرهنگ دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید استخراج شود اما سئوال اصلی این است که آیا ما خواهیم توانست این گنجینه را استخراج کنیم.

به گزارش شبستر خبر به نقل از دانا ، سردار غلام عسگر کریمیان دیروز در همایش بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت آزادی سوسنگرد و همایش استانی آزادسازی در تبریز بر ضرورت دفاع از ارزش‌های دفاع مقدس و انعکاس هنرمندانه آن به نسل جوان تاکید کرد.

وی با انتقاد از برخی برنامه‌ریزی‌های نادرست در انتقال فرهنگ دفاع مقدس گفت: این فرهنگ گنجینه‌ای ارزشمند است اما سئوال اصلی اینجاست که آیا ما خواهیم توانست این گنجینه را استخراج کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر حفظ آمادگی دفاعی در برابر دشمنان گفت: جنگ ما همچنان جنگ حق و باطل است و همان چارچوب‌ها ادامه دارد.

وی عنوان کرد: امروز درگیر جنگ هستیم آن هم به سختی و البته درگیر جنگ نرم هستیم.

سردار کریمیان تصریح کرد: امروز راه نفوذ دشمن باز است و دشمنان از طرق مختلف جوانان را تحت تاثیر قرار می‌دهند و در حقیقت افسران جنگ نرم امروز همین جوانان هستند.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با اشاره به سی و پنجمین سالگرد بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد گفت: همه رزمندگان ایلام با سلاح ایمان توانستند جانفشانی کنند و در کنار آنان رزمندگانی مانند تجلایی از آذربایجان شرقی و تبریز حضور داشتند.

کریمیان افزود: هر چند امروز شکل جنگ عوض شده اما باید همه آماده جانفشانی و دفاع از کشورمان باشیم.

عزت‌الله جعفری مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی نیز در این همایش با اشاره به نقش رزمندگان آذربایجانی در آزاد سازی سوسنگرد گفت: در سالگرد آزادسازی این شهر مهم همایشی با حضور یادگاران دفاع مقدس در تبریز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نسل جوان باید در جریان رشادت‌های شهدا قرار گیرند، گفت: در همین رابطه دانش‌آموزان نوجوان را به این همایش دعوت کرده‌ایم تا شنونده خاطرات رزمندگان سوسنگرد باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.