کد خبر : 676
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 نوامبر 2013 - 20:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نماینده مردم شبستر در مجلس: استاندار جدید تحقق مطالبات مردمی را در اولویت قرار دهد بسته هستند

نماینده مردم شبستر در مجلس: استاندار جدید تحقق مطالبات مردمی را در اولویت قرار دهد

نماینده مردم شبستر در مجلس: استاندار جدید تحقق مطالبات مردمی را در اولویت قرار دهد

علی علیلو امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار کرد: استاندار جدید پروژه‌های قطار-تهران- تبریز-میانه، احیای دریاچه ارومیه، محرومیت‌زدایی، توجه به عرصه‌های تولید، تجارت و بازرگانی و … را باید در اولویت برنامه‌ای خود قرار دهد. نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح‌های یاد شده خواسته آحاد مردم جامعه هستند و ما

images
علی علیلو امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار کرد: استاندار جدید پروژه‌های قطار-تهران- تبریز-میانه، احیای دریاچه ارومیه، محرومیت‌زدایی، توجه به عرصه‌های تولید، تجارت و بازرگانی و … را باید در اولویت برنامه‌ای خود قرار دهد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح‌های یاد شده خواسته آحاد مردم جامعه هستند و ما به عنوان نماینده کانال انتقال دهنده این خواسته‌ها محسوب می‌شویم تا بتوانیم در کنار استاندار تحقق آنها را ممکن سازیم.

وی در تشریح این خواسته‌های استانی گفت: راه آهن تهران – تبریز – میانه می‌تواند تحولات اساسی را در تمام زمینه‌ها در منطقه به وجود آورد.

علیلو در ادامه سخنان خود احیای دریاچه ارومیه را نه تنها اولویت استانی بلکه منطقه‌ای و کشوری اعلام کرد و افزود: تبعات ناشی از خشک شدن این زیستگاه بسیاری از استان‌های کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد که بزرگ‌ترین ضربه این حادثه در حال وارد شدن بر پیکره کشاورزی منطقه است.

این عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس، توجه به عرصه‌های صنعتی، کشاورزی و تولیدی را در موقعیت کنونی ضروری ارزیابی کرد و گفت: با توجه و بازنگری در سیستم‌های این دو بخش، زمینه اشتغال و در نتیجه اصلاح وضع معیشتی مردم فراهم خواهد آمد.

وی توجه ویژه به بخش تجارت استان را نیز خواستار شد و تصریح کرد: باید توجه ویژه به بخش تجارت، تجار، سرمایه‌گذاران و بازرگانان در آذربایجان‌شرقی صورت گیرد و حذف بروکراسی‌های زائد و تحول اداری مورد اقبال استاندار جدید باشد.

علیلو در بخش دیگری از سخنان خود توجه به مناطق محروم را نیز از دیگر خواسته‌های عمومی از استاندار خطاب کرد و گفت: توجه به مناطق محروم و معیشت مردمان این مناطق باید با محوریت روستاهای دورافتاده در اولویت کاری قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.