سه‌شنبه, ۱۹ خرداد , ۱۴۰۵ ساعت تعداد کل نوشته ها : 98×
برگزاری مسابقات تنیس روی میز در شهرستان شبستر+عکس
2024-11-07 ساعت: 21:21
شناسه : 521
بازدید 1886
39
به مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیر عامل مسابقات دوستانه تنیس روی میز شهرستان شبستر و مرند برگزارشد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش شبستر نیوز، مسابقات دوستانه تنیس روی میز شهرستان شبستر و مرند به مناسبت گرامی داشت هفته پدافند غیر عامل با حضور بیش از ۳۲ بازیکن علاقه مند در سالن تنیس روی میز گلشن راز شبستر و به همت هیأت تنیس روی میز شهرستان شبستر برگزار شد.

در این رقابت ها آقایان جمشید اکبر زاده و جواد دهقان پور(مشترکا اول) مجید گلشنی دوم و مهدی صمدی سوم شد.

در پایان به نفرات برتر این مسابقات جوایز نقدی و لوح تقدیر از طرف اداره ورزش و جوانان و هیئت تنیس روی میز شهرستان شبستر  اهدا  شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.