کد خبر : 611
تاریخ انتشار : شنبه 2 نوامبر 2013 - 21:47

علیلو:هفته آینده؛ دیدار نمایندگان آذربایجان شرقی با رئیس جمهور

علیلو:هفته آینده؛ دیدار نمایندگان آذربایجان شرقی با رئیس جمهور

به گزارش شبستر نیوز، علی علیلو امروز در گفت و گو با خبرنگار نصر نیوز افزود: بر اساس برنامه ریزی دفتر نهاد ریاست جمهوری به احتمال زیاد این دیدار هفته آینده صورت می گیرد. وی در پاسخ به این سئوال که چرا دیدار نمایندگان آذربایجان شرقی در روزهای گذشته صورت نگرفت اذعان داشت: یک بار


به گزارش شبستر نیوز، علی علیلو امروز در گفت و گو با خبرنگار نصر نیوز افزود: بر اساس برنامه ریزی دفتر نهاد ریاست جمهوری به احتمال زیاد این دیدار هفته آینده صورت می گیرد.
وی در پاسخ به این سئوال که چرا دیدار نمایندگان آذربایجان شرقی در روزهای گذشته صورت نگرفت اذعان داشت: یک بار قرار بود پیش از انتخاب استاندار جدید آذربایجان شرقی دیداری با معاون اول رئیس جمهور داشته باشیم که این جلسه لغو شد و قرار بر دیدار نمایندگان با شخص رئیس جمهور مطرح گردید.
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه برنامه ریزی دیدار نمایندگان استان ها با رئیس جمهور از سوی دفتر نهاد ریاست جمهوری تنظیم می شود تاکید کرد: امیدواریم هفته آینده این دیدار محقق شود.
این گزارش حاکی است، پیش از این نمایندگان استان های اصفهان و خراسان رضوی با رئیس جمهور دیدار کرده اند و نمایندگان استان فارس نیز دو شنبه این هفته با حسن روحانی دیدار می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.