کد خبر : 3121
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 27 فوریه 2014 - 17:07

معاون سابق فرمانداری شبستر فرماندارسراب می شود

معاون سابق فرمانداری شبستر فرماندارسراب می شود

به گزارش  پایگاه خبری شبسترنیوز، اسماعیل جبارزاده در جریان  معرفی فرمانداران استان آذربایجان شرقی اوایل هفته آینده با سفر به شهرستان سراب و شرکت در شورای اداری این شهرستان محمد عابدی  معاون سابق فرمانداری شهرستان شبستر را به عنوان فرماندار جدید شهرستان سراب معرفی  می‌کند. تاکنون تکلیف فرمانداری  9 شهرستان مشخص شده که از این تعداد

13921205000281_PhotoA

به گزارش  پایگاه خبری شبسترنیوز، اسماعیل جبارزاده در جریان  معرفی فرمانداران استان آذربایجان شرقی اوایل هفته آینده با سفر به شهرستان سراب و شرکت در شورای اداری این شهرستان محمد عابدی  معاون سابق فرمانداری شهرستان شبستر را به عنوان فرماندار جدید شهرستان سراب معرفی  می‌کند.

تاکنون تکلیف فرمانداری  9 شهرستان مشخص شده که از این تعداد صدیقی فرمانداراهر ابقا و فرماندارجدید 8شهرستان معرفی شده است.

با توجه به قرار گرفتن در برهه ای حساس از تاریخ سیاسی شهرستان شبستر مسئله ی انتخاب فرماندار شهرستان  بحث داغ محافل شهرستان شده است  و شایعات مختلفی در این خصوص شنیده  می شود.

جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی در آیین معرفی فرمانداران هریس و ورزقان تأکید کرده اند: وزارت کشور و استانداری در انتخاب فرمانداران در استان به حزب و گرایش خاص افراد  توجهی ندارد.

وی همچنین مطیع ولایت بودن، شایستگی فردی و خدمت به مردم را ملاک انتخاب فرمانداران در استان اعلام کرد.

خاطرنشان می شود اسامی و نفرات متعددی برای تصدی پست فرمانداری شهرستان شبستر  بر سر زبان‌ها افتاده‌اند که دو نفر از این گزینه‌ها با انتصابشان به سمت فرمانداری شهرستان  های مرند  و سراب  از جمع افراد مطرح برای فرمانداری این شهرستان کم  شدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.