کد خبر : 2365
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 فوریه 2014 - 13:22

بیانیه فرهنگیان آذربایجان شرقی برای شرکت در راهپیمایی یوم ا…۲۲بهمن

بیانیه فرهنگیان آذربایجان شرقی برای شرکت در راهپیمایی یوم ا…۲۲بهمن

انقلاب شکوهمند ایران موج بیداری اسلامی را دراقصی نقاط عالم به وجود آورده و امروز شاهد خیزش بخش عظیمی از جهان اسلام علیه دیکتا تورها ی جهانخوار هستیم. به گزارش آناج متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد: بسمه تعالی درسی و پنجمین سالروز طلوع صبح درخشان جمهوری اسلامی ایران به روح بلند

انقلاب شکوهمند ایران موج بیداری اسلامی را دراقصی نقاط عالم به وجود آورده و امروز شاهد خیزش بخش عظیمی از جهان اسلام علیه دیکتا تورها ی جهانخوار هستیم. به گزارش آناج متن کامل این بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

درسی و پنجمین سالروز طلوع صبح درخشان جمهوری اسلامی ایران به روح بلند وملکوتی امام راحل وشهیدان انقلاب اسلامی درود می فرستیم وضمن تجدید میثاق با آرمان های آن عزیز سفر کرده،اطاعت ازولی فقیه ورهبر معظم انقلاب اسلامی را باردیگر درراهپیمایی ۲۲بهمن ثابت می کنیم.

ما فرهنگیان ودانش آموزان آذربایجان شرقی به پیروی ازشهدای گرانقدر فرهنگی ودانش آموز شهید انقلاب ودفاع مقدس با تأ سی از رهنمودهای مدبرانه ی رهبر ومقتدای والا مقام خود حضرت امام خامنه ای (مدظله) وهمگام با ملت غیور ایران درراهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه شاداب و با طراوت شرکت خواهیم نمود و بار دیگر به استکبار جهانی وسرسپردگان داخلیشان اعلام می کنیم به عنوان پاسدار عرصه ی فرهنگ، اخلاق و اعتقاد در حراست و صیانت از انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده و دشمنان این انقلاب را به لطف حضرت باریتعالی به خاک مذلت خواهیم نشاند و با تمسک به آیه ی شریفه ی: (اِن تَنصُروالله یَنصُرکم و یُثَبت اقدامکم)) –همانا وعده ی الهی درپیروزی مومنین ومجاهدین فی سبیل الله محقق خواهد شد_.

۲۲بهمن روز استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران اسلامی و احیای اسلام در قرن حاضر است که با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی این روز تاریخ ساز، بار دیگر عزت، عظمت و اقتدار ملت رشید ایران را به دنیا نشان خواهیم داد.

از همه خواهران وبرادران مومن و همیشه در صحنه می خواهیم یکبار دیگر با حضور حماسی در راهپیمایی، اتحاد و همدلی و یکپارچگی خودشان را به دنیا نشان داده وموجبات خشنودی آقا ولی عصر(عج)و نائب برحقش امام خامنه ای (مدظله) و تمامی دوستداران انقلاب اسلامی را فراهم آورده و دشمنان قسم خورده را مأیوس گردانند.

انتهای خبر /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.