کد خبر : 22970
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 ژانویه 2015 - 5:16

تاکید مراجع تقلید قم بر حفظ وحدت مردم عراق

تاکید مراجع تقلید قم بر حفظ وحدت مردم عراق

مراجع تقلید قم در دیدار با رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق بر حفظ وحدت مردم این کشور در برابر توطئه های دشمنان تاکید کردند. به گزارش واحد مرکزی خبر، حضرات آیات مکارم شیرازی، وحید خراسانی ، صافی گلپایگانی، نوری همدانی ، سبحانی، موسوی اردبیلی و هاشمی شاهرودی امروز در دیدار های جداگانه با حجت الاسلام

مراجع تقلید قم در دیدار با رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق بر حفظ وحدت مردم این کشور در برابر توطئه های دشمنان تاکید کردند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، حضرات آیات مکارم شیرازی، وحید خراسانی ، صافی گلپایگانی، نوری همدانی ، سبحانی، موسوی اردبیلی و هاشمی شاهرودی امروز در دیدار های جداگانه با حجت الاسلام والمسلمین عمار حکیم رئیس مجلس اعلای عراق با ابراز خرسندی از حل مسائل داخلی عراق که با تدبیر مرجعیت و درایت مسؤولان به دست آمده است ، حفظ وحدت و هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان را وظیفه اصلی و مهم مردم عراق دانستند.

مراجع تقلید قم با بیان اینکه گروه های تکفیری و تروریستی داعش با دسیسه های استکبار ، غرب و ایادی منطقه ایی آنها ایجاد شده است، گفتند : این گروه های برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان و مقابله با شیعیان ایجاد شده است.

رئیس مجلس اعلای عراق نیز در این دیدارها از وضعیت عراق، فعالیت داعش و مقابله نیروهای مردمی و ارتش با این گروه تروریستی گزارش داد.

حجت الاسلام والمسلمین عمار حکیم همچنین به تبیین و بررسی نقش فتوای مرجعیت پرداخت و گزارش مفصلی از روند سیاسی این کشور، وضعیت حوزه های علمیه نجف و پیشرفت طلاب و همچنین راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی بیان کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.