کد خبر : 2148
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 فوریه 2014 - 17:28

فوری/نجات جوان 26 ساله از چاه

فوری/نجات جوان 26 ساله از چاه

به گزارش خبرنگار شبستر نیوز از آقای کریم پور یک جوان 26 ساله که در اثر ریزش چاه در ته چاه در محل پایین دست(تپه باشی) گیر کرده بود با هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شبستر،نیروی انتظامی،اورژانس و هلال احمر نجات یافت. مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان در تشریح این خبر

به گزارش خبرنگار شبستر نیوز از آقای کریم پور یک جوان 26 ساله که در اثر ریزش چاه در ته چاه در محل پایین دست(تپه باشی) گیر کرده بود با هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شبستر،نیروی انتظامی،اورژانس و هلال احمر نجات یافت.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان در تشریح این خبر به خبرنگار اجتماعی آناج، گفت: این حادثه در ساعت 14:40 دقیقه ظهر امروز به دنبال دفن شدن مردی 26 ساله در زیر آوار چاهی به وقوع پیوست که بلافاصله نیروهای امدادی اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی برای نجات جان وی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: بدن مرد چاه کاملا زیر خاک دفن شده و بیرون ماندن سر وی از خاک، مانع از خفگی اش شده و وی در نهایت  از مرگ حتمی نجات یافته است.

وی افزود: با اقدام سریع عوامل امدادی، مرد دفن شده زیرخاک از مرگ حتمی نجات و به بیمارستان شبستر انتقال یافت و وضعیت عمومی وی رو به بهبودی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.