کد خبر : 1777
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 دسامبر 2013 - 16:46

4 تغییر جدید در استانداری آذربایجان‌شرقی

4 تغییر جدید در استانداری آذربایجان‌شرقی

به گزارش شبسترنیوزبه نقل ازفارس ، استاندار آذربایجان‌شرقی بعد از ظهر امروز در نشست شورای مدیران استانداری آذربایجان‌شرقی، با بیان این که یکی از موهبات و ویژگی‌های این نظام، مردمی بودن آن است، اظهار کرد: بیش از چند جریان در کشور وجود ندارد و هر بار یک جریان بر سرکار می‌آید و نوعی تبادل مسئولیت انجام

به گزارش شبسترنیوزبه نقل ازفارس ، استاندار آذربایجان‌شرقی بعد از ظهر امروز در نشست شورای مدیران استانداری آذربایجان‌شرقی، با بیان این که یکی از موهبات و ویژگی‌های این نظام، مردمی بودن آن است، اظهار کرد: بیش از چند جریان در کشور وجود ندارد و هر بار یک جریان بر سرکار می‌آید و نوعی تبادل مسئولیت انجام می‌شود.

وی افزود: خوشا به حال کسانی که این جایگاه‌ها را نه به عنوان  پست و مقام و جایگاه، بلکه به عنوان سنگر خدمت به مردم تلقی کرده‌اند.

انتصاب معاون جدید عمرانی و مدیرکل حوزه استاندار

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه نشست شورای مدیران استانداری، طی احکامی جداگانه محمد صادق پورمهدی را به عنوان معاون عمرانی استاندار و یوسف بشیری را  به عنوان مدیرکل حوزه استانداری و همچنین  اسماعیل شیخلو و سید کمال افصحی را به ترتیب به عنوان  مدیر دفتر استاندار و  مشاور استاندار در امور رسانه منصوب  کرد.

شایان ذکر است، بیش از این محمد اشرف‌نیا عهده‌دار معاونت عمرانی استانداری بوده و حسن روستایی نیز مدیریت حوزه استاندار را برعهده داشت.

جبارزاده در جلسه شورای مدیران استانداری ضمن معرفی معاون جدید عمرانی خاطرنشان کرد: مهندس اشرف‌نیا جزو افرادی است که همیشه به عنوان سرباز انقلاب برای اهداف انقلاب تلاش کرده‌اند و امروز ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از ایشان، از این مقام تودیع و به جای ایشان پورمهدی معرفی می‌شوند.

وی ادامه داد: پور مهدی نیز به عنوان فردی مخلص و فداکار در راه اهداف نظام تلاش کرده‌اند وبه عبارتی دیگر، سربازی جای خود را به سربازی دیگر می‌دهد.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: با توجه شرایط خاص جامعه و نیاز استان در عرصه عمرانی و تجربیات مهندس پورمهدی نیاز به حضور ایشان در این عرصه لازم دیده شد.

محمدصادق پورمهدی متولد سال 1342، جانباز 50 درصد و فوق لیسانس مدیریت اجرایی بوده  و مدیرکلی دفترفنی وزارت کشور، معاون سازمان شهرداری های وزارت کشور، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمال غرب، مدیرکل مسکن و شهرسازی استان‌های همدان و آذربایجان شرقی و همچنین معاون عمرانی استانداری‌های ایلام و قزوین را در کارنامه سوابق خود به همراه دارد.

اسماعیل شیخلو مدیر دفتر استاندار نیز متولد سال 1333، لیسانس بهداشت عمومی و 16 سال مدیریت بیمارستان‌های شهرستان خوی را برعهده داشته و همچنین عضو هیئت مدیره جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی بوده است.

منبع:فارس

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.