کد خبر : 161484
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 فوریه 2020 - 10:16

شهردار شبستر خبر داد:

لایحه بودجه ۹۹ شهرداری شبستر به تصویب شورای شهر رسید

لایحه بودجه ۹۹ شهرداری شبستر به تصویب شورای شهر رسید

شهردار شبستر از تصویب لایحه بودجه شهرداری در سال آینده با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان در شورای شهر خبرداد.

به گزارش شبستر نیوز، سیدباقرموسویان شهردار شبستر در تشریح بندهای بودجه سال ۹۹ شهرداری شبستر اظهار داشت: بودجه پیشنهادی سال آینده به نسبت امسال با ۳۶ درصد افزایش و به میزان ۱۵ میلیارد تومان به تصویب شورای اسلامی شهر رسید.

شهردار شبستر مهمترین شاخص بودجه سال آینده شهرداری را برنامه‌پذیری و تحقق‌پذیری آن خواند و با تأکید بر اینکه اجرای پروژه های عمرانی جدید در نقاط مختلف شهر و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت شهرداری در سال آینده خواهد بود، گفت: برنامه‌ریزی لازم در این حوزه صورت گرفته و رضایتمندی و رفاه مردم در کلیه سطوح شهر در اولویت کار مدیران شهرداری است.

وی با اشاره به رویکرد عمرانی بودجه نویسی سال ۹۹ افزود: در راستای اجرای ماده۶۸ قانون شهرداریها،از کل بودجه ۶۵ درصد به پروژه های عمرانی و ۳۵ درصد بودجه جاری اختصاص داده شده و کاهش هزینه های جاری ،استفاده از مشارکت همشهریان و تسهیلات سازمان شهرداری ها از دیگر شاخصه های بودجه سال آینده است.

سید باقر موسویان همچنین خاطرنشان کرد: احداث پارکینگ عمومی در بالای راسته بازار ، تملک و بازگشایی خیابان گلشن راز ، افزایش فضای سبز شهری و پارکها محلی ، تکمیل و احداث میدان ورودی از طرف تسوج، بازسازی و تکمیل حمام های احمدی جهت توسعه گردشگری، استفاده از بخش خصوصی در حمام های دانشوری ، اجرای پروژه گذر فرهنگی شبستر ، احداث مسیرهای دوچرخه سواری در پارک میشو ،تکمیل واحد های تجاری هفته بازار در راستای درآمد زایی شهرداری، تکمیل نیمه صنعتی کردن کشتارگاه شهر ، پروژه تفکیک زباله از مبداء ، در بودجه ۹۹ منظور گردیده است.

شهردار شبستر در پایان افزود : علاوه بر اجرای پروژه های عمرانی جدید در شهر ، در بودجه ۹۹ بالغ بر ۲ میلیارد تومان برای آسفالت ریزی و جدول گذاری اعتبار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.