کد خبر : 152356
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 فوریه 2018 - 13:12

آیت‌الله ملکوتی: آن روزی که آمریکا از ایران اظهار رضایت کند باید در خود شک کنیم

آیت‌الله ملکوتی: آن روزی که آمریکا از ایران اظهار رضایت کند باید در خود شک کنیم

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا نسبت به ایران برای ما افتخار است گفت: آن روزی که آمریکا از ایران اظهار رضایت کند باید در خود شک کنیم.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، آیت الله شیخ علی ملکوتی ظهر امروز در جمع راهپیمایان تبریزی ۲۲ بهمن ماه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران با سایر انقلاب‌ها متفاوت است اظهار داشت: مردم در این انقلاب به ندای امام خود لبیک گفته و با تمام قدرت در برابر این رژیم منحوس دست نشانده استکبار قیام کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز هیچ مسئولی بدون رای مردم به صورت مستقیم یا غیر مستقیم انتخاب نمی‌شود تصریح کرد: در گذشته مردم نماینده فرمایشی داشتند و با انتخاب شاه و اطرافیان مجلس ملی را تشکیل می‌دادند.

آیت‌الله ملکوتی با بیان اینکه هدف این انقلاب، حاکم شدن قسط و عدالت، برچیدن اختلاف طبقاتی و تبعیض و در راس بودن نخبگان علمی و دینی بود افزود: درصد بالایی از اهداف محقق شده ولی آنچه محقق شده مورد رضایت نیست.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری اظهار کرده‌اند که به آن هدف کامل نرسیده‌ایم ولی گام‌های بلندی برداشته شده است تصریح کرد: آنچه محقق شده در مقایسه با آنچه قبل از انقلاب بود اصلا قابل مقایسه نیست و نباید برخی سیاه نمایی کنند.

وی با اشاره به رشدهای اقتصادی و سیاسی و… در عرصه‌های مختلف خاطر نشان کرد: امروز ایران موثرترین قدرت در منطقه است در حالی که قبلا آمریکا و شوروی به عنوان قدرت بین المللی مطرح بود اما الان ایران را در برابر آمریکا به عنوان قدرت معرفی می‌کنند.

آیت الله ملکوتی با تاکید بر اینکه دشمنی آمریکا نسبت به ایران برای ما افتخار است گفت: آن روزی که آمریکا از ایران اظهار رضایت کند باید در خود شک کنیم.

وی با بیان اینکه مردم انقلاب کردند تا اسرائیل احساس نا امنی کرده، ایادی استکبار در منطقه از بین رفته و مستضعفین به حقوق مشروع خود رسیده و آزاد شوند ادامه داد: این انقلاب آمال و آرزوهای پیامبران و ائمه در طول تاریخ بوده و باید برای ظهور حضرت مهدی آماده شود که در این ۴ دهه گام‌های بزرگ و موثری برداشته‌ایم.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه امکانات امروز با قبل اصلا قابل مقایسه نیست ولی چرا برخی به دنبال سیاه نمایی هستند؟ خاطر نشان کرد: روی پای خود ایستاده ایم و به حول و قوه الهی برای استقلا، عزت، اقتدار و آزادی خود در برابر تحریمها و تهدیدهای ۴ دهه اخیر ایستادیم و می‌ایستیم همانطوریکه در ۸ سال جنگ تحمیلی در برابر زیاده خواهی شرق و غرب با پشتوانه مردمی ایستادیم و کوچکترین امتیازی به دشمن ندادیم.

وی با اشاره به اینکه با لبیک به رهبری این پرچم پر‌شوکت نظام اسلامی را به امام زمان تحویل می‌دهیم اضافه کرد: دل مستضعفان جهان در سایه این نظام شاد است، اگر رسانه‌های مزدور به شما توهین کرده و سخن پراکنی کرد متاثر نشوید، مردم منطقه و نخبگان دنیا طرفدار این نظام هستند ولی استکبار اجازه نمی‌دهد صدای این ها در دنیا منتشر شود.

آیت الله ملکوتی با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد با شایعه سازی و تهدید، ته دل ما را خالی کند اظهار داشت: می‌خواهند مردم را از نظام دور کرده و نسبت به نظام بدبین کنند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی با اعلام اینکه دشمنان امروز به دنبال ضربه زدن به اتحاد و انسجام ملی هستند چرا که این موضوع مانع بازگشت دوباره استکبار به کشور است تصریح کرد: اتحاد و انسجام و تبعیت از رهبری و لبیک به امام خود عامل سعادت دنیا و آخرت این کشور است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مسئولین رده بالای این نظام خائن و اهل سوء استفاده و لبیک گو به دشمن نبوده و نیستند گفت: لکن ممکن است عده ای سوء استفاده گر باشند که باید با آنها به شدت برخورد شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.