کد خبر : 149850
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 ژانویه 2018 - 13:10

راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از برگزاری راهپیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر در شهرستان‌های استان خبر داد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده ضمن محکومیت فتنه جدید دشمنان اظهار کرد: در پی اغتشاشات اخیر در برخی از نقاط کشور توسط بعضی از افراد فریب‌خورده داخلی و وابسته به بیگانگان اتفاق افتاده دل هر ایرانی را به درد آورد.

وی با اشاره به این‌که وارد نشدن مردم آذربایجان شرقی به فتنه دشمنان نشان‌گر بصیرت و آگاهی آن‌ها بود، افزود: مردم شهیدپرور، ولایت‌مدار تبریز و مردم شهرستان‌های آذربایجان شرقی در محکومیت اغتشاش اخیر راه‌پیمایی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه مردم تبریز در ۸ دی ماه با راهپیمایی خود با رهبری تجدید پیمان کرده بودند  ادامه داد: راهپیمایی محکومیت فتنه و اغتشاش فتنه‌گران هم روز جمعه بعد از نماز عبادی – سیاسی در سراسر استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده اضافه کرد: این راه‌پیمایی به غیر از شهرستان مراغه که روز گذشته در این شهرستان برگزار شد در تمامی شهرستان‌های آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

راه‌پیمایی محکومیت اغتشاشات اخیر اغتشاش‌گران بعد از نماز عبادی – سیاسی از مقابل مصلای اعظم امام خمینی(ره) تا میدان ساعت تبریز برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.