کد خبر : 147042
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 21 نوامبر 2017 - 11:13

این رسم خواهر خواندگی نبود

این رسم خواهر خواندگی نبود

تیم تراکتورسازی تبریز در اصفهان برابر سپاهان متحمل سنگین‌‌‌ترین شکست فصل خود شد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی در اصفهان با ۳ گل مغلوب سپاهان این شهر شد.

در این بازی تراکتورسازی بدون ۳ بازیکن اصلی‌اش به میدان رفت که در نتیجه بازی بسیار تاثیرگذار بود.

به دلیل محرومیت فیفا، تراکتورسازی در این فصل با مشکلات زیادی از بابت بازیکن مواجه بود، ضمن اینکه در این بازی نیز شهرام گودرزی به دلیل درگذشت برادرش حضور نداشت.

اما تراکتورسازان امیدوار بودند با لغو محرومیت مهدی کیانی که قبلا عنوان شده بود می‌تواند برابر سپاهان بازی کند و صدور مجوز مهدی شریفی برای این بازی، بتواند از این ۲ بازیکن کلیدی خود استفاده کند.

اما نه محرومیت مهدی کیانی لغو شد و نه مجوز بازی برای شریفی صادر شد و در نتیجه تراکتورسازی بدون ۳ بازیکن اصلی خود به مصاف تیم سپاهان رفت و سنگین‌ترین شکست فصل خود را متحمل شد.

هواداران تیم تراکتورسازی معتقد هستند که سپاهانی‌ها از همه ابزار خود برای شکست دادن تیم تراکتورسازی استفاده کردند که مهمترین آن عدم اجازه حضور مهدی شریفی در تیم تراکتورسازی بود.

 فدراسیون فوتبال به صورت شفاهی محرومیت کیانی را لغو کرده  و عنوان کرده بود که وی قادر به بازی مقابل سپاهان است، اما عملا نامه بخشش به باشگاه تراکتورسازی ابلاغ نشد و همین موجب رنجش هواداران تیم تراکتورسازی از رییس اصفهانی فدراسیون فوتبال کشور شد.

گفته می شود روز گذشته تاج در مجلس حضور یافته و در دیدار با بیگی نماینده آذربایجان شرقی عنوان کرده است که محرومیت کیانی بعد از بازی با سپاهان به اتمام می‌رسد و وی قادر است برابر تیم سپیدرود رشت بازی کند.

اما هواداران تراکتورسازی این گفته تاج را قبول نداشته و عنوان کردند تا حکم بخشش وی به باشگاه تراکتورسازی ارسال نشود، کیانی همچنان محروم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.