کد خبر : 128946
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 فوریه 2017 - 12:51

درمانگاه عمومی و تخصصی حکیم ارسباران افتتاح شد

درمانگاه عمومی و تخصصی حکیم ارسباران افتتاح شد

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر کلینیک عمومی و تخصصی حکیم ارسباران با حضور مسؤولان شهرستان اهر افتتاح شد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، مدیرعامل کلینیک عمومی و تخصصی حکیم ارسباران صبح امروز در مراسم افتتاح این کلینیک تلاش برای جذب پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف را از اولویت کاری این مرکز درمانی برشمرد و افزود: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده در بخش تخصصی، پزشکان متخصص ارتوپدی، اعصاب و روان، جراحی چشم و بیماریهای عفونی فعالیت خود را آغاز کرده اند و پیگیر هستیم که سایر تخصص‌های مورد نیاز منطقه را با هماهنگی مسؤولان ذیربط و جذب پزشکان متخصص فراهم کنیم.

جواد احتشام‌فر گفت: هم اکنون در این کلینیک بخش‌های عمومی، تخصصی، آزمایشگاهی با خدمات پرستاری و اورژانس فعالیت خود را آغاز کرده که با راه اندازی آن زمینه برای اشتغال ۲۰ نفر فراهم شده است.

وی، افزود: به زودی بخش‌های فیزیوتراپی، طب کار، نور فیدبک راه‌اندازی خواهد شد.

احتشام‌فر از همکاری مسؤولان استان و شهرستان که دست اندرکاران این درمانگاه را در راه‌اندازی این مجموعه درمانی یاری کردند، قدردانی کرد.

فرماندار اهر نیز در این مراسم یکی از مهم‌ترین اولویت دولت یازدهم را کمک به سلامت و بهداشت جامعه ذکر کرد و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب درمانی را ضروری برشمرد.

سیدمحمد عابدی با اشاره به مرکزیت این شهرستان به شهرهای همجوار و ارائه خدمات درمانی تنها بیمارستان به کل جمعیت منطقه ارسباران گفت: هم اکنون بیش از ۸۰ درصد تخت بیمارستانی اهر مربوط به بیماران و مراجعین از شهرستانهای مختلف ارسباران است.

وی، گفت: همه باید تلاش کنیم که همگام با توسعه مراکز بهداشتی درمانی دولتی، زمینه را برای همکاری بخش خصوصی دراین شهرستان فراهم نمائیم تا با تنوع بخشی خدمات و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه بهداشت و درمان زمینه را برای فعالیت بیشتر آنان فراهم کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.