کد خبر : 128357
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 ژانویه 2017 - 14:44

موزه ارامنه آماده جذب گردشگر تبریز ۲۰۱۸ است

موزه ارامنه آماده جذب گردشگر تبریز ۲۰۱۸ است

خلیفه ارامنه آذربایجان گفت: تبریز ۲۰۱۸ متعلق به همه مردم است و از طرف ارامنه آذربایجان برای هر نوع همکاری و همراهی اعلام آمادگی می نماییم.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تبریز بیدار، شهرتی فر فرماندار تبریز با اعلام این نکته افزود : آثار و مستندات تاریخی موجود در موزه ارامنه آذربایجان جزئی از میراث فرهنگی کشور محسوب می شوند و باید به عنوان سندی از زندگی دوستانه ی ادیان الهی درکنار هم مورد توجه و حفاظت قرار گیرند.

اسقف گریگور چیفچیان خلیفه ارامنه آذربایجان  هم در این دیدار گفت : تبریز ۲۰۱۸ متعلق به همه ی مردم است و ازطرف ارامنه آذربایجان برای هر نوع همکاری و همراهی اعلام آمادگی می نمایم.

خلیفه ارامنه آذربایجان با اشاره به قابلیتهای موجود در آثار و اسناد تاریخی ارامنه آذربایجان گفت : در راستای انعکاس غنای فرهنگی و پتانسیلهای تاریخی آذربایجان ، موزه ارامنه آذربایجان می تواند به عنوان یکی از موزه های تخصصی کشور مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

وی اظهار داشت: اسلام دین رحمت و دوستی است و بسیار خوشحالیم اقلیتهای مذهبی در پناه جمهوری اسلامی و در کنار مردم بافرهنگ و نوع دوست تبریز زندگی آرامی دارند.

در پایان این دیدار فرماندار تبریز و هیات همراه در معیت خلیفه ارامنه آذربایجان از مکان پیشنهادی برای انتقال مکان موزه ارامنه بازدید و موارد مهم در این راستا را بررسی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.