کد خبر : 127685
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 17 ژانویه 2017 - 11:45

برتری مطلق تراکتورسازی مقابل نفت آبادان در تبریز

برتری مطلق تراکتورسازی مقابل نفت آبادان در تبریز

تراکتورسازی و نفت آبادان در حالی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم می‌روند که سرخ پوشان تبریزی تمام دیدارهای خانگی خود مقابل طلایی‌پوشان را با برتری پشت سر گذاشته‌اند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، دیدارهای هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۳ دیدار از فردا آغاز می‌شود که طی آن تراکتورسازی در نخستین دیدار این هفته از ساعت امروز ۱۵:۰۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

تراکتورسازی پس از برتری در دقایق پایانی مقابل استقلال خوزستان به استقبال این دیدار آمده است. نفت آبادان نیز با کسب سه امتیاز دیدار با صبای قم و قطع روند ناکامی‌هایش پا به یادگار امام (ره) تبریز خواهد گذاشت.

تراکتورسازی در حال حاضر ۳۳ امتیازی است و در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. شاگردان قلعه‌نویی با برتری مقابل میهمان خود حداقل برای یک روز صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر خواهند شد.

نفت آبادان نیز با ۱۹ امتیاز در رده دهم جدول حضور دارد و در بهترین حالت با برتری در این دیدار به رده نهم صعود خواهد کرد. دیدار دو تیم در مرحله رفت نیز با تساوی بدون گل در آبادان به‌پایان رسیده است.

شکست‌ناپذیری تراکتور مقابل صنعت نفت

تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان ۷ بار در مسابقات لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند و سهم سرخ‌پوشان از این ۷ دیدار ۵ برد و ۲ تساوی بوده است. تراکتورسازی در حالی به دنبال حفظ روند شکست‌ناپذیری خود در مقابل نفت آبادان است که ۲ تساوی این تیم با صنعت نفت مربوط به دیدارهای برگزارشده در آبادان بوده و تراکتورسازی در خانه برنده مطلق دیدار با طلایی پوشان است.

بدون احتساب ۲ دیدار اخیر تیم‌های تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان، دیدارهای دو تیم همیشه پر گل بوده و حداقل ۴ گل داشته است. در این دیدارها تراکتورسازی حداقل ۳ بار دروازه صنعت نفت را بازکرده است. در ۷ دیدار گذشته دو تیم، ۲۵ گل به ثمر رسیده که سهم تراکتورسازی ۱۷ و سهم نفت آبادان ۸ گل بوده است.

عملکرد تراکتورسازی در بازی‌های خانگی

تراکتورسازی ۸ بار در خانه به مصاف رقبا رفته و ۳ برد به همراه ۴ تساوی و یک باخت کسب کرده است. تنها باخت تراکتور در لیگ شانزدهم نیز مربوط به دیدار خانگی این تیم با سپاهان اصفهان است که به نتیجه ۲-۱ به نفع تیم اصفهانی به‌پایان رسیده است.

شاگردان قلعه‌نویی با ثبت ۱۴ گل زده در تبریز، عنوان بهترین خط حمله لیگ در دیدارهای خانگی را به خود اختصاص داده‌اند. عملکرد تراکتورسازی در دیدارهای خانگی متوسط بوده و از این لحاظ در رده ششم جدول قرار دارد و این برای تیمی که مدعی قهرمانی در لیگ برتر است عملکردی ضعیف به شمار می‌رود.

عملکرد صنعت نفت آبادان در دیدارهای خارج از خانه

تیم فوتبال نفت آبادان ۸ بار در دیدارهای خارج از خانه به مصاف حریفان رفته و موفق به کسب ۲ برد به همراه ۲ تساوی شده و ۴ بار نیز متحمل شکست شده است.

خط دفاعی طلایی پوشان که با دریافت ۱۳ گل در دیدارهای خارج از خانه عنوان بدترین خط دفاعی را بعد از صبای قم به خود اختصاص داده‌اند روزی سخت را در دیدار با خط هجومی تراکتورسازی تجربه خواهند کرد.

عملکرد صنعت نفت در دیدارهای خارج از خانه یکی از ضعیف‌ترین عملکردها در بین ۱۶ تیم حاضر در لیگ شانزدهم بوده است.

عملکرد تراکتور و صنعت نفت در ۵ بازی اخیر

تراکتورسازی در ۵ دیدار اخیر خود از لیگ شانزدهم، ۳ برد، یک تساوی و یک باخت تجربه کرده است. این تیم پس از شکست خانگی مقابل سپاهان در ۲ دیدار خارج از خانه برنده از زمین خارج‌شده و امیدوار است سومین برد متوالی خود را در تبریز رقم بزند.

نفت آبادان نیز در ۵ بازی اخیر خود ۳ بار شکست‌خورده و ۲ برد کسب کرده است. شاگردان فیروز کریمی پس از ۳ شکست متوالی توانستند در دیداری خانگی با نتیجه ۲-۱ از سد صبای قم بگذرند و باروحیه‌ای مضاعف به مصاف تراکتورسازی بروند.

 بازگشت اعتمادی به یادگار امام خالی از تماشاگر

این دیدار در حالی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود که تراکتورسازی برای نخستین بار در لیگ شانزدهم در این ورزشگاه میزبان حریف خود خواهد بود.

بازگشت عقیل اعتمادی به ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز و تقابل با تیم سابق خود نیز از نکات قابل‌توجه این دیدار است. با این حال قطعا محرومیت تماشاگران تراکتورسازی در کیفیت دیدار دو تیم تاثیر گذار خواهد بود.

همچنین سعید آقایی که با جذب هاشم بیگ زاده درخواست جدایی از تراکتورسازی را ارائه کرده بود در این تیم ماندنی شد و باید دید پس از ۷۵ روز مصدومیت و ۲ روز غیبت در تمرینات تراکتورسازی به ترکیب اصلی تراکتورسازی بازمی‌گردد یا خیر.

دیدار تراکتورسازی و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۵:۰۰ امروز (سه شنبه) با قضاوت موعود بنیادی فر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.