کد خبر : 126532
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 ژانویه 2017 - 16:24

۸ واحد LDR ( مراقبت مادران باردار) در مرکز آموزشی درمانی طالقانی تبریز افتتاح شد

۸ واحد LDR ( مراقبت مادران باردار) در مرکز آموزشی درمانی طالقانی تبریز افتتاح شد

هشت واحد LDR ( مراقبت مادران باردار) در مرکز آموزشی درمانی طالقانی تبریز افتتاح شد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، سید جمال حسینی‌اقدم مدیر روابط عمومی علوم پزشکی تبریز ظهر امروز در آیین افتتاح بخش LDR ( تسهیلات زایمانی ) مرکز آموزشی و درمانی آیت الله طالقانی تبریز اظهار داشت: کارهای خیری که در بخش خدمات انجام می‌گیرد به علت استفاده و بهره‌گیری مردم است.

وی با بیان این طرح تحول نظام سلامت از زمانی که ایجاد شده است، گفت: اهمیت زایمان برای زنان بسیار مهم است و چندین سال بود با همه تبلیغات نمی‌توانستیم از زنان را از زایمان سزارین به زایمان طبیعی سوق دهیم.

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی تبریز با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در تبلیغ و آگاهی مردم نقش بسزایی دارند، افزود: سیستم سلامت به فکر رفت که به سمت زایمان طبیعی برود و البته LDR در آبان ماه به صورت کشوری افتتاح شد و امروز فقط برای حساس‌سازی  اهمیت زایمان طبیعی برپا شده است.

وی افزود: باید فرهنگ‌سازی را از یک جا آغاز کنیم تا ۸۰ درصد زایمان‌های صورت گرفته کشور که به صورت سزارین است را به حالت زایمان طبیعی انجام گیرد.

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی تبریز تاکید کرد: امید است اگر رسانه‌ها بتوانند در زمینه زایمان طبیعی و رغبت خانواده‌ها به این سبک زایمان که منجر به کاهش عوارض نیز،می شود انجام گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.