کد خبر : 122307
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 نوامبر 2016 - 12:33

بصیرت‌افزایی بهترین روش دفاع از دین و انقلاب است

بصیرت‌افزایی بهترین روش دفاع از دین و انقلاب است

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه عاشورا گفت: بصیرت‌افزایی و شناخت کافی از دین و انقلاب بهترین راه مبارزه با هجمه و نفوذ دشمنان است.

به گزارش شبستر خبر، فارس به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، الیاس گل محمدزاده در آیین آبروی محله «شهید حسن عباس‌زاده» شهدا را آبروی نظام و کشور خواند و اظهار داشت: بی شک زنده نگه داشتن یاد شهدا و حضور در چنین محافلی بی نتیجه نخواهد بود.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب، جایگاه شهادت را والا دانست و اظهار داشت: شهدا ادامه دهنده و پیرو واقعی شهدای کربلا بودند و به ما درس عزت و آزادگی را آموختند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا با اشاره به آینده‌نگری حضرت امام خمینی(ره) در شکل‌گیری بسیج، بیان کرد: امروز مشاهده می‌شود که در جبهه مقاومت کشورهای دوست با الگوبرداری از بسیج مستضعفین کشورمان آن را در کشور خود پیاده کرده و چگونه در برابر دشمنان با چنگ و دندان از میهن و کشور خود دفاع می‌کنند.

گل‌محمدزاده با اشاره به همایش میلیونی پیاده روی اربعین، خاطرنشان کرد: جهانیان همه رسانه‌های سمعی و بصری خود را روی این همایش بزرگ زوم کرده‌اند و بی‌شک این همایش بزرگ نیز درایت رهبر فرزانه انقلاب را نشان می‌دهد.

آیین آبروی محله «شهید عباس‌زاده» به همت حوزه امام رضا(ع) سپاه غدیر تبریز برگزار شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.