کد خبر : 121691
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 نوامبر 2016 - 13:52

معدوم‌سازی ۵۲ تن عسل غیرقابل مصرف به ارزش ۱۰ میلیارد ریال

معدوم‌سازی ۵۲ تن عسل غیرقابل مصرف به ارزش ۱۰ میلیارد ریال

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی از معدوم‌سازی ۵۲ تن عسل غیرقابل مصرف انسانی در استان خبر داد.

به گزارش شبستر خبر، فارس به نقل روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی، امیرحسین بهداد اظهار داشت: طی بازرسی‌های همکاران نظارتی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی، مقدار ۵۲ تن عسل غیرقابل مصرف انسانی از یکی از کارخانجات فرآوری عسل کشف و ضبط شد.

وی افزود: این مقدار عسل که مقدار آن نیز بسیار زیاد بود پس از انجام آزمایشات تخصصی و بعد از بررسی‌های لازم به علت میزان بالای ماده سرطان‌زای HMF (هیدروکسی متیل فورفورال) و تاریخ گذشتگی، غیرقابل مصرف انسانی، دامی و حتی غیرقابل مصرف صنعتی، آرایشی و بهداشتی تشخیص داده شد، با پیگیری‌های مستمر از طرف اداره کل دامپزشکی استان و پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع قضایی اقدام به معدوم‌سازی این مقدار عسل مکشوفه که ارزش ریالی آن بیش از ۱۰ میلیارد ریال بود، شد.

بهداد افزود: همکاران اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان‌شرقی به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا با نظارت‌های دقیق خود، مواد غذایی سالم و بهداشتی برای سفره‌های مردم تامین کنند.

وی افزود: مردم شریف استان مطمئن باشند خدمتگزاران‌شان در اداره کل دامپزشکی در صورت مشاهده هرگونه تخلف، بدون هیچ اغماضی با متخلفان بهداشتی برخورد شدید و قانونی خواهند کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.