کد خبر : 119152
تاریخ انتشار : شنبه 15 اکتبر 2016 - 9:55

معاون سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی خبر داد

رتبه ۱۲ آذربایجان‌شرقی در ثبت‌نام سرشماری عمومی نفوس و مسکن/ ورزقان بیشترین و بناب کم‌ترین ثبت‌نام کننده

رتبه ۱۲ آذربایجان‌شرقی در ثبت‌نام سرشماری عمومی نفوس و مسکن/ ورزقان بیشترین و بناب کم‌ترین ثبت‌نام کننده

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی از رتبه ۱۲ این استان در ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ خبر داد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، حیدر فتح‌زاده  اظهار داشت: با استناد به سامانه گزارش گیری از ثبت نام اینترنتی سرشماری۱۳۹۵ تا بیست سوم مهر  ۱۹۸ هزار و  ۴۳۱ خانوار در سامانه  www. Sarshomari95.ir ثبت نام کرده‌اند.

وی جمعیت ثبت‌نام کننده در سرشماری را ۶۴۳ هزار و  ۸۵۸ نفر عنوان کرد و افزود: استان آذربایجان‌شرقی در بین استان‌های کشور در رتبه ۱۲ قرار گرفته است.

فتح‌زاده خاطرنشان کرد: در بین شهرستان‌های استان نیز، شهرستان ورزقان با ۴۶درصد در رتبه اول، شهرستان خداآفرین با ۳۴درصد در رتبه دوم و شهرستان بناب با ۸/۸درصد در رتبه آخر قرار گرفته است.

معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه آذربایجان‌شرقی در  ادامه صحبت‌های خود از تمدید ثبت نام اینترنتی تا تاریخ ۲۷ مهرماه و ارتقای ثبت نام اینترنتی خانوارها در استان و شهرستان‌ها خبر داد.

وی اذعان داشت: با توجه به لحاظ داده‌های سرشماری در برنامه‌ریزی‌های محلی و منطقه‌ای و ارتقای جایگاه ضریب شاخص‌های فرهنگی استان، دهیاران، بخشداران، شهرداران، مدیران مدارس و سایر بخش‌های جامعه لازم است در جهت تشویق خانوارها به ثبت نام اینترنتی تلاش مضاعفی صورت پذیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.