کد خبر : 116708
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اکتبر 2016 - 11:24

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی:

اجرای طرح «همیاران پلیس محرم» با همکاری هیئت‌های حسینی/ با رانندگان خودروهای گِل‌آلود و دربرگیرنده‌ی اشعار خارج از عُرف برخورد می‌کنیم

اجرای طرح «همیاران پلیس محرم» با همکاری هیئت‌های حسینی/ با رانندگان خودروهای گِل‌آلود و دربرگیرنده‌ی اشعار خارج از عُرف برخورد می‌کنیم

سرهنگ میکائیلی گفت: با اجرای طرح همیاران پلیس محرم، تعدادی از نفرات هیئت‌های عزاداری لباس شب‌رنگ مخصوص بر تَن می‌کنند و مامورین راهنمایی و رانندگی را در برقراری نظم و روان‌سازی ترافیک یاری می‌رسانند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از آناج، سرهنگ ناصر میکائیلی با اشاره به آغاز ماه محرم و برگزاری مراسمات متعدد در محیط شهری، اظهار داشت: چندی پیش نشستی با حضور متولیان هیئت‌های حسینی، صداوسیما و مقامات انتظامی برگزار گردید که طی آن توصیه‌های لازم به دسته‌جات ارائه شد.

وی خاطرنشان ساخت: سال گذشته اقدامات قابل قبولی در رابطه با کنترل ترافیک در ایام محرم صورت گرفت لکن شاهد نقصان‌هایی نیز بودیم که امسال سعی داریم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آن‌ها را به حداقل برسانیم.

رئیس پلیس راهور آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح همیاران پلیس محرم خبر داد و ابراز کرد: از هیئت‌های عزاداری دو یا سه نفر تعیین و به آنان آموزش‌های ترافیکی داده شده است تا در ایام محرم پرسنل نیروی انتظامی را یاری رسانند.

وی بیان داشت: بیش از ۷۵۰ تن از عوامل نیروی راهنمایی و رانندگی در اقصی نقاط تبریز مستقر خواهند بود تا در کنار تامین امنیت، عبور و مرور خودروها را ساماندهی نمایند، بیش از ۲۵۰ نیرو نیز در شهرستان‌های سطح استان این وظیفه را بر عهده خواهند گرفت.

این مقام انتظامی هدف اصلی مامورین راهنمایی و رانندگی را روان‌سازی ترافیک دانست و عنوان کرد: مسئولین نیز همچون اقشار مختلف مردم به دنبال برگزاری باشکوه مراسم‌های مذهبی هستند لکن در کنار این مقوله‌ی مهم باید نظم نیز برقرار باشد و خودروهای اورژانس به راحتی بتوانند بیماران را به مقصد برسانند.

وی متذکر شد: یکی از خط قرمزهای ما رعایت هنجارهای اجتماعی در ایام محرم است و چنانچه عده‌ای در داخل خودرو ایجاد آلودگی صوتی نمایند و یا اشعار خارج از عُرف بر روی ماشین‌ها درج نموده و خودرو را گِلی کنند، قطعا با آن‌ها طبق قانون برخورد خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.