کد خبر : 113241
تاریخ انتشار : جمعه 2 سپتامبر 2016 - 14:08

بیمارستانی که تنها یک تابلو دارد/ افتتاح نمایشی

بیمارستانی که تنها یک تابلو دارد/ افتتاح نمایشی

نماینده مردم شهرسان ورزقان در مجلس با بیان اینکه بیمارستان ورزقان فقط یک تابلو دارد و امکان ارائه خدمات بستری شدن در آنجا وجود ندارد، گفت: بیمارستان ورزقان تا آخر مهرماه امسال تجهیز و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، رضا علیزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه بیمارستان ورزقان بدون اینکه از نظر تجهیزات و نیروی انسانی تکمیل شود چند سال پیش به صورت نمایشی افتتاح شده و در جامعه انتظارات ایجاد کرده است.

وی گفت: بیمارستان ورزقان فقط یک تابلو دارد و امکان ارائه خدمات بستری شدن در آنجا وجود ندارد.

این مقام مسئول اظهارداشت: طی مذاکره‌ای که با مسئولان شبکه بهداشت و درمان ورزقان و نیز ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز داشتم قرارشد تا آخر مهرماه امسال بیمارسان ورزقان تجهیز و راه‌اندازی شود و بیماران در هنگام مراجعه و نیاز به بخش بستری به بیمارستان‌های شهرستان‌های همجوار مراجعه نکنند.

گذشته از اینکه بیمارستان ورزقان سه سال است که افتتاح شده اما تنها بخش اورژانس آن راه‌اندازی شده است اما این بیمارستان از راه ارتباطی مناسبی برخوردار نیست که این امر موجب رنجش مردم و مراجعان به بیمارستان ورزقان شده و مردم ۵۸ هزار نفری شهرستان در هنگام مراجعه به بیمارستان با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کنند.

برای حل موضوع بارها از طرف شبکه بهداشت و مسئولان ارشد شهرستان پی‌گیری‌های لازم با شهرداری انجام شده ولی متاسفانه در طول این مدت شهرداری ورزقان برای رفاه حال مردم هیچ‌گونه اقدامی نکرده در عوض اصلاح جاده حفاری‌های بی‌مورد را با عنوان اینکه (جاده را اصلاح می‌کنیم) انجام داده که برای تردد خودروها دو چندان مشکل‌آفرین شده است.

شهرستان ورزقان با دارا بون ۱۶۳ روستا نزدیک به ۵۰هزارنفر جمعیت دارد و در یک منطقه کوهستانی قراردارد و تا مرکز استان ۷۵ کیلومتر فاصله دارد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.