کد خبر : 11109
تاریخ انتشار : جمعه 8 آگوست 2014 - 19:17

اطلاع رسانی سالم یکی از ارکان توسعه جوامع است

اطلاع رسانی سالم یکی از ارکان توسعه جوامع است

رسالت خبرنگاران در اطلاع رسانی باید اصل امانت داری باشد و رشد جامعه و حفظ اصالت های فرهنگی و اعتقادی جامعه به اطلاع رسانی های سالم بستگی دارد و اصحاب رسانه باید در خبرهایشان دقت کنندکه آسیاب هایی برای جامعه و اشخاص نداشته باشد.

08149967916711309843به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر که در محل مسجدجامع این شهر برگزار شد  با اشاره به معیارهای ازدوج گفت: در انتخاب همسر معیار باید تقوا باشد و خانواده ها نیز باید این را در نظر داشته باشند.

وی در ادامه  با اشاره به انحرافات، دوستی های نامحرمان  و همجنس بازی  بیان کرد: تصور وجود دوست نامحرم  تصوری شیطانی می باشد چرا که با اخلاقیات انسانی و زندگی سالم بشری منافات دارند و لازم است دقت بیشتری شود و امر ازدواج یکی از راهکارهای گرفتن دوست مناسب برای زندگی اسلامی و سیره و سنت پیامبر اکرم(ص) می باشد.

خطیب جمعه شبستر با اشاره به  روز خبرنگار گفت:رسالت خبرنگاران در اطلاع رسانی باید اصل امانت داری باشد و رشد جامعه و حفظ اصالت های  فرهنگی  و اعتقادی جامعه به اطلاع رسانی های سالم بستگی دارد و  اصحاب رسانه  باید در خبرهایشان دقت کنندکه آسیب هایی برای جامعه و اشخاص نداشته باشد.

وی ادامه داد:اطلاع رسانی سالم یکی از ارکان توسعه  هر جامعه می باشد و اصحاب رسانه با حفظ امانت داری و باتوجه به موقعیت ها و بروز رسانی  موضوعات تلاش می کنند اطلاعات و اخبار دنیا را در اختیار تمام افراد جامعه قرار می دهند و مردم را آگاه می کنند.

محمدزاده در بخش پایانی سخنان خود  با اشاره به مناسبت روز مقاومت اسلامی  تصریح  کرد:خدا را شاکریم که دعای خیر امت اسلامی و مقاومت و تلاش مردم مظلوم غزه  در مقابل زیاده خواهی ها و زورگویی های  اسرائیل غاصب   نتیجه داد و  مردم غزه 30 روز دفاع کردند و وعده الهی  محقق شد و اسرائیل و سران رژیم صهیونیستی با کمال بی حیایی و خواری به شکست خود اقرار کردند.

گزارش تصویری/نمازجمعه این هفته شبستر

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یول دان گسن ... شنبه , 9 آگوست 2014 - 10:47

برادر محترم
خواری صحیح هستش نه خاری…..
غلط املایی ننویسید….

شبسترنیوز شنبه , 9 آگوست 2014 - 11:45

سلام و ممنون از دقت نظر و انتقاد بجاتون سعی میکنیم رعایت کنیم

یولجی قارداش شنبه , 9 آگوست 2014 - 15:52

یولدان کجن دوزدی نه یول دان گسن !!!

یول دان گچن ... یکشنبه , 10 آگوست 2014 - 2:33

سلام یولجی!!! قارداش…
میخواستم ضریب هوشی تو بدونم به همین خاطر اینجوری نوشته بودمش …
ضمنا باید می نوشتید یولچی نه یولجی !!!
این نکته انحرافی بود و شما متوجه شدید …