کد خبر : 107947
تاریخ انتشار : شنبه 23 جولای 2016 - 11:30

اگر احساس کنم نظام در معرض تهدید است کت‌وشلوارم را در می‌آورم

اگر احساس کنم نظام در معرض تهدید است کت‌وشلوارم را در می‌آورم

جبارزاده گفت: مسئولین در طول روز با کت‌وشلوار در برنامه‌ها حاضر می‌شوند اما اگر روزی احساس کنند نظام در معرض تهدید است لباس رزم می‌پوشند و به جنگ دشمن می‌روند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از آناج، اسماعیل جبارزاده در حاشیه بازدید از اردوی صحرایی مدافعان حرم با بیان اینکه به نیروهای نظامی استان افتخار می‌کنم، ابراز کرد: آذربایجان شرقی به عنوان یکی از امن ترین استان‌های کشور محسوب می شود که این امر در سایه تلاش‌های شبانه روزی نیروهای امنیتی محقق شده است.

وی ادامه داد: ۷۵ درصد از فرمانداران شهرستان های استان را نیروهای رزمنده و جانبار دوران دفاع مقدس تشکیل می دهند که نشان می دهد که در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی قدم برداشته خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی خود و دیگر مسئولان استانی را آماده برای مقابله با دشمن دانست و گفت: هر چند در طول روز با کت و شلوار می گردیم ولی اگر احساس کنیم نظام جمهوری اسلامی ایران تهدید می شود با پوشیدن لباس رزم سینه سپر کرده و در برابر دشمن خواهیم ایستاد.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان این انقلاب هرگز دست از سر انقلاب بر نخواهند داشت و اگر احساس کنند اختلافی در بین ما وجود دارد امیدوار خواهند شد.

جبارزاده با اشاره به حضور نیروهای نظامی کشورمان در فراتر از مرزهای کشور، بیان داشت: یادمان نمی رود روزی در تبریز بمباران صورت می گرفت ولی امروزه این صداها از سواحل مدیترانه به گوش می رسد و امیدواریم روزی این خاکریزها در خواستگاه معاندان نظام تشکیل شود.

وی در پایان عنوان کرد: تا نفس می کشیم یاد شهدا را گرامی خواهیم داشت و بهترین کارنامه از این زندگی دنیوی شهادت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.