کد خبر : 107016
تاریخ انتشار : جمعه 15 جولای 2016 - 11:22

احتمال تغییر در برنامه بازی‌ ماشین ـ تراکتور/ بازی در بنیان‌دیزل دشواری دارد

احتمال تغییر در برنامه بازی‌ ماشین ـ تراکتور/ بازی در بنیان‌دیزل دشواری دارد

فرماندار تبریز از احتمال ارائه درخواست به فدراسیون فوتبال جهت تغییر برنامه مسابقات تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتورسازی تا زمان آماده شدن ورزشگاه یادگار امام خبر داد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، رحیم شهرتی‌فر در خصوص تعیین و‌رزشگاه میزبان دیدارهای تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه در این موضوع با محدودیت‌های بسیاری مواجه هستیم و برای تصمیم‌گیری در این خصوص ملاحظات زیادی مدنظر است.

شهرتی‌فر با اشاره به اینکه تعمیر و تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) در مقطع کنونی ناگزیر بوده، گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته ورزشگاه‌های تختی‌( باغشمال) و بنیان دیزل‌(‌اختصاصی گسترش‌فولاد تبریز) تنها گزینه‌های موجود هستند که برای استفاده از این مکان‌ها نیز شرایط خاصی وجود دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه ‌سکوهای ورزشگاه باغشمال از لحاظ مقاومت قابل تائید نیست، افزود: این ورزشگاه دچار مشکلاتی است که مقاومت سکوها از جمله آنها به شمار می‌رود؛ در حالی که حفظ سلامتی و امنیت جانی هواداران برای ما مهم‌ترین موضوع است.

فرماندار تبریز همچنین موضوع گنجایش کم هوادار را مشکل پیش‌رو در میزبانی ورزشگاه بنیان دیزل از بازی‌های ماشین‌سازی و تراکتورسازی عنوان کرد و بیان داشت: همانطور که پیش از این در چند دیدار فصل گذشته گسترش فولاد که احتمال حضور بیش از ظرفیت هوادار در این ورزشگاه وجود داشت، با برگزاری بازی مخالفت کردیم، این امر همچنان برای ورزشگاه بنیان دیزل وجود دارد و شورای تامین به هیچ عنوان از این اصل چشم پوشی نمی‌کند.

شهرتی‌فر مسأله راه‌های ارتباطی ورزشگاه بنیان دیزل و همچنین وجود کارخانه و شرکت‌های صنعتی در این منطقه را یکی دیگر از حساسیت‌ها و محدودیت‌ها موجود دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه حضور هواداران تراکتور در تمرینات این تیم طی هفته‌های اخیر بیش از پنج هزار نفر بوده، مسلماً استقبال از بازی‌های تراکتورسازی بسیار بیشتر از این تعداد خواهد بود و برگزاری دیدار‌های این تیم و همچنین ماشین‌سازی در ورزشگاه بنیان دیزل با توجه به گنجایش کم و سایر محدودیت‌های مطرح شده، دشوار است.

وی با تاکید بر اینکه احتمال حضور هوادار بیش از ظرفیت ورزشگاه و تهدید امنیت جانی و نظم اجتماعی، مهم‌ترین ملاک‌های شورای تامین استان برای  مکان برگزاری بازی‌های لیگ برتر است، اظهار داشت: روز شنبه هفته آتی بازدیدی از روند آماده سازی ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز خواهیم داشت و پس از آن طی جلسه‌ای با مسئولین ارگان‌های ‌مرتبط، در این مورد تصمیم‌گیری می‌شود.

فرماندار تبریز از احتمال ارائه درخواست برای تعویق دیدارهای پرتماشاگر تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتور‌سازی تا زمان آماده شدن ورزشگاه یادگار امام‌(ره) خبر داد و اضافه کرد: به هر حال باید تمامی شرایط را در نظر داشت و در همین راستا پس از ارزیابی کامل موضوع‌، بهترین تصمیم را اتخاذ می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.