کد خبر : 105099
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 ژوئن 2016 - 12:19

هیچ قصوری در کنترل سیلاب‌های اخیر تبریز نداشتیم

هیچ قصوری در کنترل سیلاب‌های اخیر تبریز نداشتیم

معاون خدمات شهری شهردار تبریز گفت: ما هیچ قصوری در کنترل سیلاب‌های اخیر شهر نداشتیم و مردم شاهد تلاش‌های عوامل شهرداری و سایر دستگاه‌ها برای کنترل وضعیت به وجود آمده بودند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، محمدرضا قربانیان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بحران استان اظهار داشت: ما از ساعات اولیه کاملا در صحنه حاضر بودیم و آمادگی لازم را هم داشتیم اما در تعدادی از زیرگذرها مشکل داریم چرا که در این زیرگذرها دفع آب‌های سطحی با مشکلات فنی مواجه است.

وی افزود: در این حادثه یکی از نیروهای شهرداری در محل زیرگذر حضور داشت اما دبی آب خیلی زیاد بود و در استفاده از پمپ، تگرگ پیش‌بینی نشده بود که بیش از ۴۰ دقیقه تگرگ ادامه داشت و پمپ را از کار انداخت.

قربانیان با بیان اینکه مجموعه کل شهرداری تبریز در تمام زیرگذرها نیرو مستقر کرده بود و بیش از این نمی‌توانستیم اقدامی صورت دهیم، خاطرنشان کرد: در چنین مواقعی باید استرس را از مدیران اجرایی کاهش دهیم و برخوردهای تند موجب بروز تنش و دستپاچگی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تبریز اعلام کرد: موفق شدیم در عرض یک ساعت شهر را به حالت اولیه برگردانیم و زیرگذر شریعتی نیز در عرض یک و نیم ساعت کاملا تخلیه شد؛ در خیابان عباسی نیز نسبت به پاکسازی آب‌روها اقدامات لازم صورت گرفت.

وی تصریح کرد: ما هیچ قصوری نداشتیم و مردم شاهد تلاش‌های عوامل شهرداری و سایر دستگاه‌ها برای کنترل وضعیت به وجود آمده بودند و افراد حاضر در شهر به تلاش‌های بی‌دریغ دستگاه‌ها جهت مدیریت این بحران اذعان داشتند.

قربانیان متذکر شد: در چنین مواقعی همه فقط از شهرداری انتظار دارند در حالی که شهرداری نمی‌تواند معجزه کند، حتی ممکن است در کشورهای اروپایی هم چنین حوادثی رخ دهد و نتوانند با توجه به زیرساخت‌های قوی که دارند کنترل کنند، بنابراین باید امکانات و زیرساخت‌های موجود را هم در نظر آوریم و فقط به دنبال انتقادات کوبنده نباشیم.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.