کد خبر : 103122
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 ژوئن 2016 - 11:14

حضور تیم های امداد و نجات هلال احمر در سطح شهر/ در صورت نیاز با توان بیشتری وارد کار می شویم/ تداوم امداد رسانی به سیل زدگان شبستر

حضور تیم های امداد و نجات هلال احمر در سطح شهر/ در صورت نیاز با توان بیشتری وارد کار می شویم/ تداوم امداد رسانی به سیل زدگان شبستر

کنعانی گفت: هم اکنون تیم های امدادی جمعیت هلال احمر استان با حضور در سطح شهر در کنار سایر نیروهای امدادی مشغول تخلیه آب از معابر و زیر گذرها هستند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از آناج، سعید کنعانی اظهار داشت: بعد از ظهر یکشنبه ۳۰ خرداد بدنبال بارش شدید باران و تگرگ در تبریز و جاری شدن سیلاب در خیابانها و زیر گذرها و معابر نجاتگران جمعیت هلال احمر وارد عملیات شدند.

وی ادامه داد: بر همین اسا پس از هماهنگی با مدیریت بحران تبریز ۴ تیم مهار سیلاب مجهز به پمپ تخلیه آب در زیر گذرهای حکیم آباد واقع در آخر شریعتی، طالقانی، منصور و زیر گذر فلسطین مسقر شده و مشغول تخلیه آب از معابر و زیر گذرها هستند .

 رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: جهت مقابله با خسارات ناشی از سیل در تبریز تمامی تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در حالت آماده باش کامل هستند و در صورت درخواست ستاد مدیریت بحراندر خدمت مردم خواهند بود.

وی افزود: روز گذشته نیز در پی بارش شدید باران و جاری شدن سیل در شهرستان شبستر و شهرهای تابعه  وایقان ،شندآباد، کوزه کنان ، شینگیل آباد، خامنه و شهرستان چاراویماق روستای شهنواز  تیم های امدادی جمعیت هلال احمر  حضور یافتند.

کنعانی تصریح کرد: در مجموع ۱۴ تیم امدادی  متشکل از ۵۷ تن نجاتگر و پرسنل با بهره گیری از ۱۸ دستگاه پمپ آب و ۱۲ دستگاه خودروی امدادی مشغول امدادرسانی و تخلیه آب از منازل و مغازه ها شدند و در نهایت موفق به تخلیه س آب از ۱۰۷ باب منزل و مغازه شدند

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: برابر گزارش دریافتی از چاراویماق در پی بارش شدید باران و وقوع سیل در روستای شهنواز از توابع شهرستان چاراویماق ۱۵ خانوار آسیب دیدند که از مرکز استان یک دستگاه کامیون حامل  کمکهای امدادی  هلال احمر  شامل  ۱۵ تخته موکت،۱۵ تخته پتو، ۱۵ ست مواد غذایی  و ۱۵ ست ظروف بارگیری و ارسال گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.