کد خبر : 20432
تاریخ انتشار : شنبه 13 دسامبر 2014 - 8:58

اگرهمت شیعیان نبود اثری از کربلاونجف نمی‌ماند

اگرهمت شیعیان نبود اثری از کربلاونجف نمی‌ماند

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: مشکل گروه های تکفیری و داعش عقیدتی است و به جز خود دیگران را کافر می دانند که باید کشته شوند. به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی شامگاه جمعه در جمع عزاداران حسینی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) بیان کرد: تاکنون جمعیتی به خیانت

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: مشکل گروه های تکفیری و داعش عقیدتی است و به جز خود دیگران را کافر می دانند که باید کشته شوند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی شامگاه جمعه در جمع عزاداران حسینی در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) بیان کرد: تاکنون جمعیتی به خیانت کاری گروه های تکفیری و داعش در برابر مسلمانان وجود نداشته است.

وی افزود: گروه های تکفیری و داعش معتقدند شهرهای اسلامی که خلافت و حکومت ابوبکر بغدادی را قبول دارند دارالاسلام و مابقی دارالکفر هستند و تعرض به جان، مال و ناموسشان بدون اشکال است.

محمدی گلپایگانی اظهار داشت: اگر همت والا و ایستادگی شیعیان و ارادتمندان مکتب حسینی، فتوای جهاد کفایی آیت الله سیستانی و سازماندهی و آموزش نیروهای ایرانی در عراق نبود، امروز آثاری از نجف، کربلا و بغداد نبود و این ها به دلیل نعمت ولایت است.

وی اضافه کرد: در سوریه نیز وضعیت همین است و اگر سوریه حمایت نشده بود امروز عراق نیز از دست می رفت.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی تنها کشور قدرتمند جهان است که دشمنان قسم خورده ما جرات تعرض به کشور را ندارند و این یک حقیقت محض است.

او ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی و غرب، اسلام را که دین رحمت، عطوفت و مهربانی است به خشونت متهم می کنند درحالی که خودشان جنایات وحشتناکی را انجام می دهند و نژاد پرستی یکی از جنایات غرب است.

محمدی گلپایگانی با بیان این که غرب با سردادن شعار حقوق بشر جنایت های وحشتناکی علیه مردم خود مرتکب می شود، اظهار داشت: خطر امروز از سوی داعش و روسای آنها آمریکا و اسراییل است که اسراییل و آمریکا عامل اصلی فساد و فتنه در دنیا هستند.

وی افزود: ایران تنها کشوری است که در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده و در این راه با ایثار خون شهدا هزینه هایی داده است لذا شعار محوری ‘ مرگ بر آمریکا’ باید همیشه زبان زد و سرلوحه امور مردم باشد.

او با اشاره به مذاکرات هسته ای کشورمان با ۱+۵ گفت: رسیدن به یک قرارداد عادلانه و عاقلانه در مذاکرات هسته ای بسیار مطلوب است، اما اگر در این زمینه توافقی صورت نگیرد، راه حل دیگری به نام اقتصاد مقاومتی وجود دارد که مقام معظم رهبری آن را اعلام کردند.

محمدی گلپایگانی بیان کرد: اداره های دولتی، نهادها و عموم مردم جامعه به ویژه درمراسم ها از جمله عروسی ها باید از اسراف پرهیزکنند زیرا امروز روزی نیست که سفره های رنگین پهن و هزینه های میلیونی در جامعه خرج شود.

وی اظهار داشت: با صرفه جویی اقتصادی، مدیریت مصرف و پایین آوردن هزینه می توان کشور را به خوبی اداره کرد که این مهم در دولت و مجلس در حال پیگیری است.

او اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی راه حل و کلید قفل کشور است که اگر شعارهای محوری که توسط مقام معظم رهبری در سال های مختلف اعلام شده سرلوحه امور زندگی مردم قرار گیرد می توانیم از این مرحله حساس عبور کنیم.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در ادامه افزود: حادثه کربلا در تارک سینه مسلمانان ماندگار است که امروز جمعیت شرکت کننده در پیاده روی در بین نجف و کربلا نشان دهنده عمق ارادت مردم جهان به اباعبدالله حسین(ع) است.

محمدی گلپایگانی با اشاره به طرح توسعه حرم مطهر شاهچراغ (ع) عنوان کرد: تغییرات خوبی در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) انجام شده که توسعه نرم افزاری و سخت افزاری حرم مطهر شاهچراغ (ع) نیاز جنوب کشور است زیرا این حرم مطهر مرکز فرهنگی منطقه جنوب است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی عصر جمعه از روند پیشرفت طرح توسعه حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) بازدید کرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.