کد خبر : 1419
تاریخ انتشار : جمعه 6 دسامبر 2013 - 19:45

امام جمعه صوفیان:مسئولین مسائل فرهنگی را در اولویت قرار دهند

امام جمعه صوفیان:مسئولین مسائل فرهنگی را در اولویت قرار دهند

به گزارش خبرنگارشبسترنیوز حجت الاسلام مردانی پور ظهر امروز درخطبه های نماز جمعه این هفته صوفیان که درمسجدگلزارصوفیان برگزار شد گفت:امر به معروف و نهی از منکر این واجب الهی شرایطی دارد که باید به آن شرایط توجه نمود. خطیب جمعه صوفیان این شرایط را عدم خوف از ضرر،احتمال تاثیر ،تکرار گناه از ناحیه گناهکار

به گزارش خبرنگارشبسترنیوز حجت الاسلام مردانی پور ظهر امروز درخطبه های نماز جمعه این هفته صوفیان که درمسجدگلزارصوفیان برگزار شد گفت:امر به معروف و نهی از منکر این واجب الهی شرایطی دارد که باید به آن شرایط توجه نمود.

خطیب جمعه صوفیان این شرایط را عدم خوف از ضرر،احتمال تاثیر ،تکرار گناه از ناحیه گناهکار ،عالم بودن فردی که امر به معروف و نهی از منکر می کند،پرهیز از توهین و رعایت و حفظ شئون طرف مقابل برشمرد

مردانی پور در بخش دیگرسخنان خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود:دانشجو باید سیاستگر باشد ،باید وارد قدرت تحلیل سیاسی باشد نه سیاست زده.

امام جمعه صوفیان در ادامه نتایج سلاح های شیمیایی و اتمی را فاجعه بار دانسته و گفت:کشور و ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران دنبال سلاح های کشتار جمعی نبوده و نیست زیرا رهبری این کشور امام خامنه ای در فتوای خود استفاده از چنین سلاح هایی را ممنوع دانسته اند.

مردانی پور همچنین به دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرموده اند: در عرصه فرهنگ ،بنده به معنای واقعی کلمه ،احساس نگرانی می کنم و حقیقتا دغدغه دارم . این دغدغه از آن دغدغه هایی است که آدمی به خاطر آن ،گاهی ممکن است نصف شب هم از خواب بیدار شود و به در گاه پروردگار تضرع کند.

وی در بخش پایانی سخنان خودگفت: با این نگرانی های مقام معظم رهبری ،ما انتظاری که از دستگاه های زیربط وتاثیرگذار داریم این است که باید مسائل فرهنگی را در اولویت قرار دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.