کد خبر : 141162
تاریخ انتشار : شنبه 9 سپتامبر 2017 - 10:54

مسابقات کاراته قهرمانی کشور در شهرستان اسکو برگزار می‌شود

مسابقات کاراته قهرمانی کشور در شهرستان اسکو برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو گفت: مسابقات کاراته قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان اسکو برگزار می‌شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، سیروس مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسکو، با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته در این شهرستان اظهار کرد: مسابقات کاراته قهرمانی کشور از ۱۶ تا ۱۷ شهریور ماه به مناسبت دهه امامت و ولایت در سالن وحدت اسکو برگزار می‌شود.

وی افزود:این مسابقات با حضور ورزشکارانی از  سراسر کشور و با حضور ۸۰ داور رسمی فدراسیون کاراته در ۴ تاتمی برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو در ادامه با اشاره به ظرفیت بالای ورزش این شهرستان گفت: ورزشکاران شهرستان  اسکو ظرفیت‌های خوبی برای کسب عناوین جهانی در رشته‌های ورزشی دارند که با وجود بسیاری از کاستی‌ها نیز توانسته‌اند در رشته‌های مختلف ورزشی خوش درخشند.

مقدم در ادامه از برگزاری مسابقه ماراتن در روستای کندوان این شهرستان خبر داد و یاد آور شد: این ماراتن با نام مسابقه آسمان کندوان و  با شعار “دویدن تا آسمان، پرواز تا کندوان”  در سی‌ام شهریور با هدف دوستی ورزش و طبیعت برگزار  خواهد شد که مسافت مسابقه حدود ۳۰ کیلومتر در نظر گرفته شده و ۲۴۰۰ متر صعود پیش‌ روی دونده‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با همکاری دفتر محیط زیست و توسعه پایدار وزارت ورزش و جوانان، اداره ورزش و جوانان استان، اداره ورزش و جوانان شهرستان اسکو و هیئت کوهنوردی استان برگزار خواهد شد تصریح کرد: در مسیر دونده‌ها قله سلطان داغی به ارتفاع ۳۴۰۰ متر نیز قرار دارد و طبق برنامه این ماراتن، از ۳۰ نفر برتر رقابت تقدیر خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان  اسکو  در ادامه خاطر نشان کرد:کمک به جوانان در حوزه ورزش نقش مؤثری در پیشگیری از آسیب‌ها و معضلات اجتماعی دارد که امیدواریم خیرین عزیز در عرصه ورزش شهرستان نیز وارد شوند.

مقدم در پایان گفت: عرصه ورزش نیازمند توسعه و گسترش بوده و در این زمینه ورود خیران ضرورتی است که اجر اخروی را نیز به همراه دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.