فرماندار و دادستان شهرستان شبستر به همراه معاون عمرانی، بخشدار مرکزی، روسای امور آب، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، و همچنین شهرداران شهرهای علیشاه و سیس از محل تجمع آب در زیر پل ورودی شهر علیشاه بازدید کردند.
فرماندار در این بازدید، ضمن تشکر از همراهی دادستان پرتلاش شهرستان، با اشاره به ضرورت اقدام فوری، بر هماهنگی همه دستگاههای اجرایی برای کنترل و مدیریت سیلابهای احتمالی تأکید کرد و گفت: با بررسی دقیق شرایط موجود، تدابیر لازم برای پیشگیری از بروز خسارت و کاهش مشکلات احتمالی شهروندان اتخاذ خواهد شد.
در جریان این بازدید، وضعیت محل وقوع بحران مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای رفع مشکل تجمع آب و پیشگیری از تکرار چنین شرایطی مورد بحث و تبادل نظر مسئولان حاضر قرار گرفت.
این بازدید با هدف کنترل سیلابها، پیشگیری از خسارات احتمالی و صیانت از امنیت و آرامش شهروندان انجام شد
فرماندار و دادستان شهرستان شبستر به همراه معاون عمرانی، بخشدار مرکزی، روسای امور آب، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، و همچنین شهرداران شهرهای علیشاه و سیس از محل تجمع آب در زیر پل ورودی شهر علیشاه بازدید کردند. فرماندار در این بازدید، ضمن تشکر از همراهی دادستان پرتلاش شهرستان، با اشاره به ضرورت اقدام فوری، […]
ثبت دیدگاه