کد خبر : 739
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 نوامبر 2013 - 21:36
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فرماندارشبستر:اعتبار پروژه چهار بانده کردن جاده صوفیان – سلماس اختصاص یابد بسته هستند

فرماندارشبستر:اعتبار پروژه چهار بانده کردن جاده صوفیان – سلماس اختصاص یابد

فرماندارشبستر:اعتبار پروژه چهار بانده کردن جاده صوفیان – سلماس اختصاص یابد

فرماندار شبستر به اعتبار 100 میلیارد ریالی پروژه چهار بانده کردن جاده صوفیان ـ سلماس اشاره کرد و گفت با توجه به اینکه این پروژه از مطالبات به حق مردم شهرستان است، امیدواریم با پیگیری و تخصیص به موقع اعتبار لازم تحقق یابد. به گزارش شبسترنیوز به نقل ازفارس ، جمشید عقلمند در شورای اداری


فرماندار شبستر به اعتبار 100 میلیارد ریالی پروژه چهار بانده کردن جاده صوفیان ـ سلماس اشاره کرد و گفت با توجه به اینکه این پروژه از مطالبات به حق مردم شهرستان است، امیدواریم با پیگیری و تخصیص به موقع اعتبار لازم تحقق یابد.

به گزارش شبسترنیوز به نقل ازفارس ، جمشید عقلمند در شورای اداری شهرستان شبستر به ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات و سازمان های دولتی اشاره و اظهار کرد: طبق ارزیابی‌های انجام گرفته شهرستان شبستر در بین 124 دستگاه اجرایی در خصوص رضایت‌مندی مراجعان از نحوه ارائه خدمات با 67.98 درصد، رتبه اول استانی را کسب کرده است که این موفقیت در سایه تلاش و همت همکاران اداری بوده است.

وی به وجود 119 پروژه اجرایی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تا امروز تنها 9 درصد اعتبارات تخصیص یافته پرداخت شده ولی با وجود این موضوع اکثر پروژه‌ها در سایه تلاش مسئولان و خودیاری مردمی معطل نمانده و در حال اجرا هستند.

عقلمند به اعتبار 100 میلیارد ریالی پروژه چهار بانده کردن جاده صوفیان ـ سلماس اشاره و تصریح کرد: با توجه به اینکه این پروژه از مطالبات به حق مردم شهرستان است، امیدواریم با پیگیری و تخصیص به موقع اعتبار لازم تحقق یابد.

رئیس شورای اداری شبستر مشکل آب شرب، کشاورزی و صنعت را از دیگر مشکلات و تاثیرگذار در توسعه زیرساخت‌ها نام برد و تاکید کرد: احیای دریاچه ارومیه که یکی از اولویت‌های کاری دولت یازدهم قرار گرفته است و با تاکیدی که استاندار جدید آذربایجان‌شرقی بر موضوع دارند، امیدواریم با انتقال آب ارس به دشت شبستر شاهد برون رفت از مشکل مزبور باشیم.

امام جمعه شبستر ضمن تاکید بر پرهیز از تجملات و استفاده از الگوی صحیح مصرف در جامعه گفت: اسلام با رفاه و آسایش مردم مخالف نیست بلکه با اسراف مخالف است.

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده امام جمعه شبستر زندگانی امام حسین (ع) را نمونه‌ای از زندگی اسلامی، دینی، معقول و در عین حال به دور از تجملات و تشریفات نام برد و اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر از اهداف قیام سالار شهیدان بود و مسئولان باید در سیستم اداری و خانوادگی خود ضمن رعایت موضوع برای مردم جامعه الگو باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.