به گزارش خبرنگار شبسترنیوز با استقرار تیم سیار خونگیری در ساختمان هلال احمر ، مردم شهرستان شبستر همزمان با ماه محرم و آغاز پویش اهدای خون ” مهرحسینی، برای ایران” و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی خون خود را به بیماران اهدا کردند.
گفتنی است ، ۱۱۴ نفر از مردم نوع دوست شهرستان شبستر ، در این اقدام خیرخواهانه و خدا پسندانه، جهت اهدای خون مراجعه کردند که از این تعداد ۱۰۰ نفر موفق به اهدای خون شدند.
شایان ذکر است ، پویش “مهر حسینی ، برای ایران” به مناسبت ماه محرم تا پایان ماه صفر و با شعار کمک به همنوع در سراسر کشور در حال برگزاری است.

ثبت دیدگاه