کد خبر : 77272
تاریخ انتشار : جمعه 18 دسامبر 2015 - 1:31

برگزاری دوره های حرفه آموزی شهروندی در شهرداری وایقان+تصاویر

برگزاری دوره های حرفه آموزی شهروندی در شهرداری وایقان+تصاویر

در راستای تقویت بنیانهای اقتصادی خانواده های شهری و ایجاد بسترهای لازم برای احیاء و گسترش مشاغل دستی دوره های حرفه آموزی شهروندی در شهروایقان در حال برگزاری است.

DSC09688

به گزارش شبسترنیوز در راستای تقویت بنیانهای اقتصادی خانواده های شهری و ایجاد بسترهای لازم برای احیاء و گسترش مشاغل دستی و کم هزینه همچنین کمک به معیشت مردم بالاخص بانوان ، مدت دو سال است که دوره های حرفه آموزی در قالب طرح « آموزش شهروندی» توسط شهرداری وایقان در ساختمان شهرداری در حال برگزاری است.

این کارگاههای آموزشی  برای اولین بار در شهر وایقان با این سبک و با استقبال چشمگیر مردمی بویژه بانوان در حال برگزاری است.
علیرضا ابراهیمی شهردار وایقان که خود از متخصصین و مدرسین حوزه اقتصاد شهری ، برنامه ریزی و مجری این دوره ها می باشد در این باره به خبرنگار ما گفت : طبق برنامه ریزی و هماهنگی های صورت گرفته ، کارگاههای حرفه آموزی در شهرداری وایقان در رشته هایی همچون ؛ آموزش رایانه ، مهارتهای آنلاین زندگی ، خیاطی ، کمکهای اولیه و امداد و نجات در حال برگزاری می باشد.
شهردار وایقان با اشاره به استقبال گسترده مردم از این کارگاههای آموزشی اظهاکرد : این دوره ها با مشارکت و همکاری آموزش فنی و حرفه ای و جمعیت هلال احمر شهرستان شبستر در حال برگزاری می باشد و تاکنون نزدیک ۲۵۰ نفر از شهروندان وایقانی دوره های مذکور را سپری کرده اند .
وی افزود : با هماهنگی دستگاههای مربوطه برای فراگیران دوره ها آزمون علمی و تئوری برگزار میشود که در صورت موفقیت گواهینامه معتبر پایان دوره به آنان اعطا می گردد.
ابراهیمی در بخش دیگر از سخنان خود اظهارکرد : تعداد کل ثبت نام کنندگان کارگاهها ۵۰۰ نفر می باشد که از این تعداد ۷۰ درصد مربوط به خانمها و بقیه به آقایان اختصاص دارد و در این دوره ها از مربیان ماهر  استفاده می شود

شهردار وایقان اضافه کرد: با توجه به اینکه مردم از این دوره ها استقبال خوبی کرده اند و شاهد اثرات مثبت آن در ارتقای آموزش های همگانی هستیم این دوره ها بعنوان یکی از اولویتهای شهرداری پیگیری و در رشته های جدید و کاربردی دیگر نیز برگزار می شود.
ابراهیمی خاطرنشان کرد : این طرح میتواند الگوی مناسبی برای شهرهای کوچک بالاخص شهرهائی که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند مطرح و اجرائی شود.

برای مشاهده تصاویر بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

تصاویر/برگزاری دوره های حرفه آموزی شهروندی در وایقان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.