کد خبر : 71132
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 نوامبر 2015 - 2:27

نوجوان سیسی به تیم فوتبال نوجوانان گسترش فولاد تبریز پیوست‎

نوجوان سیسی به تیم فوتبال نوجوانان گسترش فولاد تبریز پیوست‎

دبیر هیئت فوتبال شهرستان شبستر از پیوستن نوجوان سیسی به تیم فوتبال نوجوانان گسترش فولاد تبریز خبرداد.

photo_2015-11-07_23-59-10 به گزارش شبسترنیوز دبیر هیئت فوتبال شهرستان شبستر در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر گفت:جواد سیدی بازیکن مدرسه فوتبال طلایی پوشان شهرستان شبستر  پس از حضور در تمرینات تیم فوتبال لیگ برتری نوجوانان گسترش  فولاد تبریز توانست به این تیم بپیوندد.
  وی با تقدیر از مربیان این نوجوان اظهارکرد:جواد سیدی ساکن شهرسیس می باشد
پایگاه اطلاع رسانی شبسترخبر این موفقیت را به سرپرستان و مربیان مدرسه فوتبال طلایی پوشان و جامعه ورزشی شهرستان شبستر تبریک عرض مینماید.
photo_2015-11-07_23-59-04
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس یکشنبه , 8 نوامبر 2015 - 8:18

آفرین

فانوس سیس یکشنبه , 8 نوامبر 2015 - 11:28

تبریک میگویم این موفقیت را به جناب آقای سیدی انشاالله شاهد پیشرفت ایشان در همه مراحل زندگی باشیم و همچنین تبریک میگویم این موفقیت را به جامعه ورزشی شهر سیس و خانواده محترم سیدی.

ورزشکار یکشنبه , 8 نوامبر 2015 - 13:26

با عرض سلام
انشالله با این انتخاب نظر مسئولین ورزشی استان نسبت به بازیکنان شهرستانی تغییر کرده و باعث رشد و پیشرفت تمامی ورزشکان اعم از فوتبال ، فوتسال و والیبال گردد. با تشکر از خانواده محترم سیدی که چنین جوان جویایی نامی را تربیت کرده اند …
و در ضمن آقای بهزاد عزیز از شما عاجزانه درخواست داریم نسبت به ورزش شهرمون وقت بیشتری بزارید ما جوانان با استعداد دیگری نیز در ورزش های گروهی و انفرادی داریم که با کمک مسئولین شهر میتونن باعث افتخار شهرمون گردند . با تشکر از اهالی ورزش شهر سیس

فرهادعمرانی سیس شنبه , 2 ژانویه 2016 - 8:34

اول دفتر به نام ایزد دانا ، با عرض سلام و ادب واحترام خدمت همه دوستان و همشهریان عزیز و پرتلاش وبر قهرمانانی که کاری می کنند که وطنم بروجوشان افتخارمی کند.جا دارد اززحمات همه عزیزان و سروران که واقعا یار ویاور وپشتیبان چنین جوانان ورزشکار بوده و می باشند صمیمانه تقدیر وتشکر نماییم وانشالله در آینده نزدیک شاهد موفقیت شان در مسابقات استانی وکشوری و جهانی باشیم .وجواب شایسته بر زحمات شما دلسوزان ورزش و یاوران ورزش شهرسیس وشهرستان دلاورپرورمان را بدهند..وآرزومندیم به خواست خداوند بزرگ ، بتوانند برای دیارمان افتخار آفرینی کنند …ودر پایان تقدیر وتشکر ویژه و صمیمانه از مدیریت محترم سایت جناب آقای بهمن بهزاد داریم و طول عمر باعزت توام با نشرط و شادی برای همگان بویژه بر هموطنان گرامی را از خداوند منان آرزومندم .