کد خبر : 58049
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 جولای 2015 - 15:41

مشکلات را از وزارت آموزش و پرورش پیگیری خواهیم کرد

مشکلات را از وزارت آموزش و پرورش پیگیری خواهیم کرد

به گزارش شبسترنیوز؛ عطاءالله سلطانی صبور عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به همراه امان اله عباسی معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور در شهرستان شبستر از مراکز آموزشی شهرستان بازدید به عمل آوردند. عطاءالله سلطانی صبور عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی

IMG-1652به گزارش شبسترنیوز؛ عطاءالله سلطانی صبور عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به همراه امان اله عباسی معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور با حضور در شهرستان شبستر از مراکز آموزشی شهرستان بازدید به عمل آوردند.

عطاءالله سلطانی صبور عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بازدید از آموزش و پرورش شبستر گفت: برخی مسایل و مشکلات وزارت آموزش و پرورش عمومی و زیربنایی بوده و نیازمند برنامه ریزی بلندمدت و مطلوب برای حل آنها می باشد، اما برخی دیگر خاص بوده که از استانی به استان دیگر و از منطقه ای به منطقه دیگر فرق می کند.

وی اظهارکرد: مسایل، مشکلات و نقطه نظرات همکاران را در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بررسی و پیگیری های لازم را از وزارت متبوع خواهیم نمود.

امان اله عباسی معاونت فنی و نظارت سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در این بازدید ابراز امیدواری کردکه در جهت تکمیل پروژه های تخریب و بازسازی کمک خواهیم کرد تا هر چه سریعتر پروژه های نیمه تمام را برای بهره برداری آماده نماییم .

عباسی با اشاره به نقش خیرین مدرسه ساز گفت : استانهایی که به خیرین مدرسه ساز خوب توجه کرده اند، توانسته اند بخش عمده ای از مشکلات فضاهای آموزشی و پروژه های نیمه تمام را حل نمایند .

عباسی با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه در وزارت آموزش و پرورش پیگیری منویات مقام معظم رهبری و سند تحول است، افزود: سرانه فضاهای آموزشی به ازای هر کلاس 70 مترمربع بوده است که بر اساس این سند باید به 150 مترمربع ارتقا پیدا کند.

وی ادامه داد: سرانه به ازای هر دانش‌آموز پنج مترمربع است که بر اساس این سند باید به هشت مترمربع ارتقا داده شود.

ابوالفضل سرتیپی مدیر آموزش و پرورش شبستر در این بازدید ضمن ابراز خرسندی و تشکر از حضور دکتر سطانی عضو کمسیون آموزش و تحقیقات مجلس و هیئت همراه گفت: خدمت به آموزش و پرورش را سعادت مي دانم، چرا که آموزش و پرورش قلب تپنده جامعه است.

وی در ادامه ضمن ارائه برنامه ها و اولویت های خود در بخش های مختلف، به برخي از مسائل و موضوعات پيش روي آموزش و پرورش شبستر اشاره كرد و گفت: حل همه مسائل و مشكلات با مشورت و همدلي و همزباني آسان تر انجام مي گيرد.

میر جعفر موسوی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت هم در این بازدید به کارهای اجرایی اشاره کرد و گفت : در این ایام مشکلاتی برای پروژه ها بوجود آمده که باعث تعطیلی برخی پروژه ها شده که با یاری خدا و همکاری شما مسئولین کشوری و استانی بتوانیم از این بن بست بیرون آییم و شاهد رونق دوباره فضاهای آموزشی باشیم.

در این جلسه مسائل اداری ، مالی ، آموزشی و پرورشی منطقه مورد بررسی قرار گرفته و دکترسلطانی، مهندس عباسی ابراز امیدواری نمودند بتوانند در راستای حل و فصل مسایل مطروحه تلاش نمایند .

بازدید از  مدارس در حال احداث 6کلاسه و گلشنراز شبستر ،پژوهشسرای دانش آموزی نور شبستر ، هنرستان دخترانه بیاضیان بنیس و مدرسه زینبیه کوزه کنان از دیگر برنامه های حضور اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در شهرستان شبستر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.