کد خبر : 54834
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 جولای 2015 - 17:09

نارسایی ها و کمبود های موجود در مدارس رفع می شود

نارسایی ها و کمبود های موجود در مدارس رفع می شود

مدیر آموزش و پرورش شبستر:مهم ترین برنامه ستاد پروژه مهر شاداب سازی و آماده سازی مدارس در جهت ایجاد انگیزه و نشاط بین دانش آموزان است.

DSC00215به گزارش شبسترنیوز ابوالفضل سرتیپی در نخستین جلسه ستاد پروژه مهر شبستر با بیان اینکه آغاز مهر صرفاً به خانواده آموزش و پرورش تعلق ندارد،گفت: پروژه مهر یک روز ملی و یک شروع خجسته بوده و پروژه مهر تجلی یک برنامه ریزی و هماهنگی مطلوب در جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن این روز ملی است

وی اظهارکرد: با توجه به اهمیت موضوع و نقش و جایگاه خطیر پروژه مهر در آماده سازی مدارس ، ستاد مذکور زودتر از موعد مقرر فعالیت خود را ویژه سال تحصیلی 95-94  آغاز کرده است.

مدیرآموزش وپرورش شبستر از تشکیل شش کمیته در جهت اجرای درست و به موقع برنامه های این ستاد خبر دادو افزود: این کمیته ها شامل  ساماندهی، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تایید صلاحیت، نظارت، ارزیابی و انتصابات می باشد.

وی  برنامه ریزی و تعیین سیاست گذاریهای منطقه در راستای پروژه مهر و نظارت بر اجرای بهینه فعالیتها در مدارس را از مهمترین وظایف این ستاد برشمرد.

مدیر آموزش و پرورش شبستر تصریح کرد: کارشناس ارزیابی عملکرد و حراست آموزش و پرورش منطقه به عنوان ناظر بر عملکرد کمیته ها در ستاد حضور خواهند داشت وساماندهی نیروهای انسانی در اولویت کاری این ستاد قرار دارد وکمیته ساماندهی باید با جدیت این موضوع را دنبال کند.

رئیس ستاد پروژه مهر منطقه شبستر گفت: کمیته تجهیز و تعمیر نیز باید نارسایی ها و کمبود های موجود در مدارس را بررسی و برای رفع آنها اقدام اساسی کند و ایجاد آمادگی، طراحی و تدوین برنامه جامع و مناسب برای شروع سال تحصیلی 95-94  امری ضروری است.

وی خواستار تشکیل جلسات مستمر  برای اعضای ستاد و توجه مدیران مدارس به آراستگی، زیباسازی فضا و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در میان دانش آموزان شد.

سرتیپی همچنین از تشکیل تیمهای نظارت و ارزیابی در آموزش و پرورش منطقه خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته این تیم ها به طور منظم از مدارس بازدید می کنند.

عبداله پور معاون آموزشی و نوآوری آموزش وپرورش شبسترنیز در این جلسه گفت: آغاز سال تحصیلی نیازمند نیروی انسانی آماده ، فضا و شرایط مطلوب فیزیکی می باشد که باید با برنامه ریزی مناسب و پیگیری جدی معیارهای دستورالعمل اجرایی پروژه مهر در این ستاد به شرایط مطلوب نزدیک شویم.

در ادامه ،مسئولین کمیته های شش گانه ستاد پروژه مهر94 به ارائه گزارش پرداخته و تصمیم لازم در خصوص برنامه های آتی در فرصت باقیمانده تا پایان تعطیلات تابستانی این ستاد اتخاذ شد.

خاطرنشان می شود در این جلسه ابوالفضل عبداله پور  به عنوان دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شبستر معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 17 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

ناشناس پنج‌شنبه , 2 جولای 2015 - 21:49

سرتیپ محترم:
به چند مدرسه به طور سرزده رفتی تا ببینی چه غلطی می کنند؟
ما و پسرعمه ها و خاله ها و… به 17 مدرسه مختلف می رویم.
در 90 درصد نمازجماعت برگذار نمی شود.
در آزمایشگاه ها هیچ گاه باز نمی شود.
مدیران مدارس هیچ توجهی به کتابخانه ها ندارند.
دبیرستان ها محلی برای تبلیغات نظرات سیسای مدیران و معلمان شده.(البته نه آن نظراتی که شما در قالب بخشنامه در سایت می گذارید)

هر دانش آموزی که به کلاس خصوصی معلم می رود،با معدل 18 قبول می شود ولی شاگرد اول سال قبل کمتر از 14 می گیرد.هیچ کس هم نمی گوید که اونی که معدل مستمرش 10/5 هست چه جوری اینجا 18 گرفته؟

صد ها پرونده بسیجی را هم که دانش آموزان فرم هایشان را پر می کنند در نهایت یا از سطل آشغال سر در می آورد یا قفسه امتحانات!!وبه سپاه ارسال نمی شود.

شما امکانات را بدهید،وقتی مدیر و معلم آن ها را در کنار دانش آموزان استفاده نمی کنند ، و صورتجلسه های صوری آزمایشگاه درست می کنند ، چه فایده دارد؟

ترک تحصیل ها هم که ماشاءالله… حتی برای دانش آموزان زرنگ.

شما در طول سال برای یکبار و آنهم به طور هماهنگ شده بازرس می فرستی.

آیا سرزده رفته ای تا ببینی مدیر چه غلطی می کند؟

آیا نمی دانید که مدارس محلی برای تبلیغات کلاس های خصوصی و کتاب های گاج و کانون شده؟به طوری که معلم خودش با پست می خرد و 10 در صد پورسانت می گیرد و به بچه ها می فروشد.

اگر معلم فکر کند که همین حالا مکن است رئیس و بازرس سر برسد هیچ وقت این غلط ها را نمی کند.ماشاءالله با این همه کلاس خصوصی و پورسانت فروش کتاب و چهار ماه تعطیلی و شغل دوم و سوم ، باز هم جلوی اداره شما تجمع می کنند و از مشکلات معیشتی دم می زنند!!همه مشکل دارند.اگر قرار است دولت رسیدگی کند چرا به همه کارمندانش رسیدگی نکند؟
کارگر دهیاری با چهار بچه در مجموع 500 هزار تومان (که کمتر از حداقل حقوق مصوب هست) می گیرد.یک معلم با یک بچه،1میلیون و هشتصد.نصف سال هم که…

کلا نظارت تو ایران دست نا اهل و نابلدشه.

انگیزش جمعه , 3 جولای 2015 - 3:52

Attitude

دانش آموز جمعه , 3 جولای 2015 - 20:59

بزرگترین عیب آموزش و پرورش ما این است که نتوانسته است به افراد عنان گسیخته ای مثل شما ادب و نحوه حرف زدن بیاموزد. شاید هم تقصیر خانواده شماست!!!

ناشناس پنج‌شنبه , 2 جولای 2015 - 21:54

نکته دیگر اینکه در آخر سال 15 هزار تومان به دانش آموزان فقیر پول می دهند ولی در طول سال 200 هزار تومان پول می گیرند.(آیا واقعا نمی گیرند؟و آیا می شود که دانش آموز ندهد؟اصلا آیا میتواند که ندهد؟هر روز رودر روی مدیر می ایستد و جلوی همه سرزنش می شود تا همه بفهمند که بیچاره فقیر است و مسخره می شود.
یک بار هم رئیس سابق بخشنامه داد که خانواده های فقرا و ایتام مستثنی شوند ، ولی فقط یک بار بود.

والله خیلی ها پول ندارند.خیلی ها یتیمند.لطفا تاکید کنید که سهم این بچه های بی چاره را از خیران و دانش اموزان پولدار بگیرند.

ياغي پنج‌شنبه , 2 جولای 2015 - 23:38

اقاي سرتيپي اين حرفاتون ايشالا موقع رفتنتون ميبينيم چقد عملي شده و چه كارهايي كردين
خيليا خيلي حرفا زدن ولي به قول قديميا كشك بوده

ولی جمعه , 3 جولای 2015 - 8:44

درسایه همین به اصطلاح پروژه مهرتان !!!!!!وعنایات دبیر پروژه عظیم مهرتان!!!!!! بعضی ازمسئولین مدارستان رامهربانانه برکنارمی کنید

معلم جمعه , 3 جولای 2015 - 14:56

مشکللری بوشلیون گوزلیقلاردان دیون چون آقای سرتیبی اوزی گوزلدی البته آت دوداقی اولماسا

معلم جمعه , 3 جولای 2015 - 18:21

از زحمات اقای سرتیپی که واقعا با مدیریت علمی و کمتر از یکسال سعی کرده رتبه و جایگاه علمی شهرستان را در آموزش و پرورش ارتقاء دهد تشکر می نمایم افرادی که نظر می دهند باید تحقیق کرده یا مستنداتی حداقل برای قانع شدن خود داشته باشند و هر مدیری یا معلمی که مسئولیت دارد باید خودش وجدان کاری و تعهد داشته باشد.

ناشناس جمعه , 3 جولای 2015 - 21:40

به قول خانم شیر زاد:
اِ…. واقعا….برم تمبِر بخرم نامه به رئیس جمهور بفرستم که ازتون تقدیر کنن.
چه پیشرفتی ج ج ج ج ج ج

معلم جمعه , 3 جولای 2015 - 19:25

جناب سرتیپی حرف هایتان بسیار متین ولی در مدیریت تحت فرمان جنابعالی اصلا معنای نظارت مفهومی ندارد و چند سالی است این کلمه خاک خورده می باشد می گویید نه بپرسید از مدیران و معلمان شهرستان والا پتانسیل شهرستان بالاست

پژمان از شبستر شنبه , 4 جولای 2015 - 0:29

جناب آقای سرتیپی معلمانتان در مدارس خوب تدریس نمی کنند ولی مجبور هستیم پول خرج کنیم برویم آموزشگاه های آزاد درس یاد بگیریم…

ارباب رجوع شنبه , 4 جولای 2015 - 0:57

بعضی کارمندان اداره آموزش و پرورش شبستر ارباب رجوع را خوب تحویل نمی گیرند و مشکلات شان را سریع حل کنند………..

یه معلم از منطقه شبستر شنبه , 4 جولای 2015 - 1:20

عجب دوره زمونه ای شده!
پارسال واسه ی یه کار اداری پامون باز شد به اداره آموزش و پرورش شبستر . خب حق با ما بود و فقط باید روند اداری کار طی میشد که اونم کار پیچ در پیچی نبود. حدودا پانزده روز دوندگی کردیم , معاون مالی پاس میداد به کارگزینی – کارگزینی پاس میداد معاون آموزشی – معاون آموزشی پاس میداد رئیس, ولی عجب پاسوری هستن برخی کارمندای و معاونان محترم اداره … آخرش فکر میکنید چی شد؟
خلاصه بگم کارمون حل نشد…

غریب شنبه , 4 جولای 2015 - 1:25

بعضی مسئولان آموزش و پرورش به خود معلم ها هم رحم نمی‌کنند چه رسد به ارباب رجوع

امین شنبه , 4 جولای 2015 - 1:27

دانش آموز عزیز واقعیتش رو گفتی احسن

فاطمه شنبه , 4 جولای 2015 - 10:05

سلام اقای سرتیپی شما در مورد انتخاب رشته ی تحصیلی با ما مشکل دارین واسه چی نمی زارین به رشته ی مورد علاقه ی خودمان بریم هر روز یه قانون سر ما در میارین امسالم شرط معدل گذاشتین واسه تجربی

منتقد یکشنبه , 5 جولای 2015 - 19:16

این( مهرش) اضافه است بی زحمت این کلمه راحذف کنید