کد خبر : 4942
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 آوریل 2014 - 1:28

جلسه کمیسیون کارگری شهرستان شبسترتشکیل شد

جلسه کمیسیون کارگری شهرستان شبسترتشکیل شد

امروز جلسه کمیسیون کارگری شهرستان شبستر در فرمانداری تشکیل شد.

newspics_[largesize]_183
به گزارش پایگاه خبری شبسترنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ،جلسه ای  در خصوص رسیدگی به مشکلات کارگری شهرستان و با موضوع اصلی مشکلات کارگران کارخانه سیمان صوفیان در حضور قائم مقام مدیرعامل شرکت،عضوء هیات مدیره،مدیر اداری و مدیر حراست سیمان صوفیان تشکیل شده و اعضاء کمیسیون گفتگو و بررسی های متعدد در راستای محورهای مختلف حوزه کارگری انجام گرفت.
فرماندار و رئیس کمیسیون کارگری شهرستان در این جلسه ضمن اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ و اقتصاد، از اعضاء و دست اندرکاران کارخانه سیمان صوفیان خواستار رسیدن تولید به ظرفیت اسمی کارخانه شد و  اصلی ترین هدف دولت را خروج از رکود اقتصادی در چهارچوب سیاستهای کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام کرد.
کاشانی ایجاد توسعه و جذب نیروی انسانی را برای قشر زحمتکش کارگران کارخانه سیمان صوفیان را امیدوارکننده اعلام، و لازمه این حرکت را اجرایی نمودن قطعی و نه ضمنی توسط مسئولین امر در چهارچوب تدابیر و بررسی های کارشناسی دانست.
سید سعید کاشانی با اشاره به مسئولین کارخانه سیمان صوفیان،کم حجم نمودن نیروی انسانی در واحدهای تولیدی را زیبا ندانسته ،بلکه گسترش نیروی انسانی و توسعه در واحدهای تولیدی را همراه با بهره وری موجب آبادانی و پیشرفت اقتصادی مملکت بیان کرد.
فرماندار شبستر در بخش پایانی سخنان خود توسعه بخش خصوصی و حمایت از آن ب را موجب نخبه پروری و تولید علم و فناوری روز اعلام کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.