کد خبر : 46528
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 می 2015 - 3:33

توزیع مدارس خاص در شهرستان شبستر باید مورد بازنگری قرار گیرد

توزیع مدارس خاص در شهرستان شبستر باید مورد بازنگری قرار گیرد

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی پایه هفتم منطقه تسوج برای دومین بار متوالی در این شهر برگزار شد.

IMG_8929 به گزارش شبسترنیوز موسی طهمورثی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه تسوج در جریان بازدید از  این حوزه امتحانی به خبرنگار ما گفت: این آزمون برای دومین بار متوالی در راستای جذب دانش آموزان مستعد برای پایه هفتم مدارس نمونه دولتی در دو حوزه دخترانه و پسرانه همزمان با سطح استان برگزار گردید.
در این بازدید که با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی تسوج و جمعی از مسئولان و کارشناسان ذیربط انجام گرفت، اکبر رفیعی معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش تسوج نیز گفت: علیرغم وجود استعداد های مطلوب و مطرح در دانش آموزان، زمینه های فرهنگی دیرینه در منطقه و عدم سرمایه گذاری و توسعه نیافتگی این بخش و همچنین عدم استقرار مدارس خاص در دوره دوم متوسطه در منطقه تسوج و تمرکز آنها در مرکز شهرستان و از طرف دیگر پذیرش نامناسب دانش آموز برای مدارس خاص از عوامل مهاجرت بی رویه، کاهش تحرک و پویایی علمی مدارس عادی و موجب نقل و انتقال بی رویه در معلمان منطقه می گردد.
وی خاطر نشان کرد: بازنگری در توزیع مدارس خاص در شهرستان و استقرار آنها در مناطق محروم و مستعد آموزشی و همچنین آمار پذیرش دانش آموز می تواند در پویایی علمی همه مدارس موثر واقع گردد.
 
تسوج – ​علیرضا ​خوش نیت

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

محمود سه‌شنبه , 26 می 2015 - 8:47

از خبرنگار محترم که به مسائل آموزشی هم توجه ویژه دارند تشکر میکنم. از معاون محترم آموزشی تسوج که دیدگاه علمی بازتر و روشنی به آموزش دارند قدر دانی میکنیم . امید است مدیر کل محترم آموزش وپرورش وفرماندار گرامی شهرستان به این پیشنهاد علمی جامه عمل پوشانند، واز مسئولین عزیز درخواست می شود جهت روشن شدن افکار واطلاع از نتایج منفی این نوع جدا کردن دانش آموزان و …. از بررسی ها ودلایل علمی ایشان در این موضوع استفاده فرمایند.