کد خبر : 42419
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 می 2015 - 7:26

مراسم گرامیداشت روز معلم دردانشگاه آزادصوفیان برگزار شد

مراسم گرامیداشت روز معلم دردانشگاه آزادصوفیان برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته معلّم دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان با حضور استادان ، کارکنان و دانشجویان و مسئولین صوفیان برگزار گردید.

به گزارش شبسترنیوز حجت‌الاسلام عابدی مسئول دفتر فرهنگ اسلامی  دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطرهٔ استاد شهید مرتضی مطهری ، گزارش عملکرد کانون‌ها و انجمن‌های فرهنگی ،هنری و ادبی دانشگاه را ارائه کرد واز ایجاد خانه فیلم سینما و تأسیس خانه موسیقی و تئاتر توسط دانشجویان مستعد و فعال در حوزه سینما و تئاتر و موسیقی خبر داد.

در حاشیه مراسم شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر صوفیان در دیداری که با استادان داشتند، ضمن گرامیداشت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری روز معلم را به فعالان عرصه علم و پژوهش تبریک گفتند.

حسین خسروی فر رئیس واحد صوفیان ضمن تشکر از استادان و میهمانان به فعالیت‌های پژوهشی اخیر انجام‌ یافته توسط پژوهشگران  واحد به محصول جدید تولیدشده از زباله اشاره کرد و افزود: این محصول دانش‌بنیان در طی این دوماه به مرحله تولید وبهره برداری رسیده است .

وی با اشاره به اینکه این محصول دانش‌بنیان درآینده نزدیک طی مراسمی با حضور مسئولین رونمایی خواهد شد ،اظهار امیدواری کرد در صورت آمادگی و درخواست ارگانها و سازمان‌ها، حوزه پژوهش و فناوری این دانشگاه در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان قادر خواهد بود محصولات خود را تولید و به بازار عرضه کند .

16 14 15

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

صوفیان پنج‌شنبه , 7 می 2015 - 9:32

با سلام.میگم از این مراسم فقط سه عکس گرفتین؟خواهشا عکسها رو بزارین سایت نه اینکه خودمونو ببینیم ؟؟؟؟بلکه ببینیم کیا به این مراسم تشریف آوردن!!!!!!!!!!!

دانشگاهی جمعه , 8 می 2015 - 21:11

علتش اینه که اگه دقت کنین ردیف اول استادان اونروز هستن وپشت سر سیاهی لشکر دانشجویان وکم مونده روز دانشجو با روز معلم واستاد مختلط برگذار بشه بخاطر نشون دادن حضور و پر کردن سالن.

بهروز جمعه , 8 می 2015 - 21:20

جای علیلو چرا خالیه نکنه رفته مراسم آقای طایفه وگرنه ایشان بخاطر بنرها خاطره خوشی از صوفیان و سرپرستش درن

کارمند واحد شنبه , 9 می 2015 - 9:06

البته اگه مثل همیشه دنبال نظر نویس نگردن با جلسات کذایی و استفاده از تیکه پرانی باید به نظر دانشگاهی این راهم من اضافه کنم که ردیف جلو هم هفت نفرش استد بودن بقیه کارمندان بیچاره بودن که نقش پرکردن را داشتن و نه تقدیر و نه تشکری. مثل توپ سه لیه بود لایه اول رییس و دارودستش واچند استاد خاص! لایه دوم کارمندان بی نصیب ولایه بسیار قطور دیگر دانشجویان کلاس خانم xو آقایy وکلا پرت ازموضوع.