کد خبر : 40858
تاریخ انتشار : جمعه 1 می 2015 - 0:24

نماینده شبستر:مردم «ال ۹۰» را ۱۲ میلیون گرانتر می‌خرند

نماینده شبستر:مردم «ال ۹۰» را ۱۲ میلیون گرانتر می‌خرند

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: سستی و وادادگی طرف ایرانی در اجرای قرارداد خودروی «ال ۹۰» باعث شده تا اجرای این پروژه به انحراف کشیده شده و مردم ایران این خودرو را ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان بیشتر از قیمت واقعی آن خریداری کنند. به گزارش شبسترنیوز فارس نوشت: علی علیلو نماینده مردم شبستر در

tractor-131-300x217عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: سستی و وادادگی طرف ایرانی در اجرای قرارداد خودروی «ال ۹۰» باعث شده تا اجرای این پروژه به انحراف کشیده شده و مردم ایران این خودرو را ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان بیشتر از قیمت واقعی آن خریداری کنند.

به گزارش شبسترنیوز فارس نوشت: علی علیلو نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ با اشاره به قیمت خودرو «ال ۹۰» در ایران، گفت: قرارداد کشور فرانسه در مورد خودروی «ال ۹۰» با ایران قرارداد خوبی بود اما در مسیر اجرا سستی، غفلت و وادادگی از طرف مدیران ایرانی در امر نظارت باعث شد تا قرارداد در اجرا به انحراف کشیده شود.

وی افزود: مدیران ایرانی هیچ کنترلی روی اجرای کنترل خودروی «ال ۹۰» نداشتند و انحراف ایجاد شده بر اثر عدم نظارت طرف ایرانی باعث شده تا میلیاردها دلار از محل سوء مدیریت مدیران ایرانی در اجرای قرارداد به ضرر مردم ایران در جیب طرف فرانسوی برود.

عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: این سوء مدیریت باعث شده تا مردم ایران خودروی «ال ۹۰» را 10 الی 12 میلیون بالاتر از قیمت واقعی این خودرو خریداری کنند و هزینه‌های سنگینی را بابت این سوء مدیریت پرداخت کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.