کد خبر : 34650
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 آوریل 2015 - 17:02

دایی امروز کنار برانکو می‌نشیند؟

دایی امروز کنار برانکو می‌نشیند؟

پرسپولیس عصر امروز در دیداری حساس میزبان النصر عربستان است.

به گزارش شبسترنیوز، خبرورزشی نوشت: رفتن درخشان و آمدن برانكو قطعاً مهم‌ترين سوژه اين بازي است و احتمال مي‌رود تماشاگران كه از روند بازي و نتيجه‌‌گيري تيم‌شان در زمان درخشان دلخور بودند و به نوعي با تيم قهر كرده بودند، در اين بازي به ورزشگاه بيايند تا با حمايت خود سرخپوشان را به مصاف حريف قدرتمند خودشان بفرستند اما يكي ديگر از موضوعات مهمي كه درخصوص اين بازي شنيده مي‌شود، احتمال حضور علي دايي در ورزشگاه براي تشويق و حمايت از پرسپوليس است.در روز بازي با لخويای قطر كه خيلي از بزرگان پرسپوليس در حمايت از سرخپوشان راهي استاديوم آزادي شده بودند، دايي به ورزشگاه نرفت تا در صورت بد پيش رفتن بازي، تشويق او به اهرمي عليه درخشان و تيم تبديل نشود و نگويند حضور او در ورزشگاه به ضرر تيم شده است. با اين وجود حالا كه درخشان رفته و برانكو آمده، ممكن است دايي راهي ورزشگاه شود‌؛ به خصوص كه پرسپوليس در اين بازي به شدت به پشتيباني نياز دارد. نزديكان دايي مي‌گويند او امروز به ورزشگاه خواهد رفت تا ضمن ديدار با سرمربي سابقش در تيم‌ملي و نشستن كنار دست برانكو، از نزديك از پرسپوليس حمايت كند.

شرايط برانكو مثل دايي
برانكو ايوانكوويچ در حالي هدايت تيم فوتبال پرسپوليس را پذيرفت كه او در ديناموزاگرب به عنوان آخرين تجربه‌اش تنها ۷ هفته دوام آورده بود. برانكو كه سابقه قهرمان كردن اين تيم در ليگ كرواسي را هم داشت، بعد از دو ماه به خاطر اختلاف با مديران باشگاه از سمتش كنار گذاشته شد. اين دقيقاً شبيه شرايطي است كه علي دايي ابتداي همين فصل در پرسپوليس داشت و بعد از اختلاف با خادم و سياسي بعد از پايان هفته هفتم از پرسپوليس كنار گذاشته شد.

دايي گزينه‌نژاد فلاح بود؟!
اظهار‌ نظر ‌نژادفلاح در مورد علي دايي جاي تعجب دارد. روز گذشته سرپرست باشگاه پرسپوليس در خصوص اينكه آيا دايي هم در فهرست گزينه‌هاي هدايت پرسپوليس قرار داشت يا خير، پاسخ داد دايي تمايلي به حضور در پرسپوليس ندارد. اين نوع پاسخگويي بدان معناست كه شهريار در جمع گزينه‌هاي سرمربيگري پرسپوليس قرار داشته و با او مذاكره هم شده اما پاسخ منفي داده است. در اين باره يكي از نزديكان علي دايي گفت: علي آقا از قبل از عيد در مسافرت خارج از كشور به سر مي‌برد و تا همين امروز هم كه با او تماس داشتم، هيچ خبري از مذاكره با او نبود. در چنين مواقعي ممكن است گفته شود با بهمن دهقان مذاكره شده كه دهقان هم در عربستان و سفر حج است و كسي به او دسترسي نداشته، پس در حالي كه همگان از روابط نامطلوب وزارت ورزش با دايي اطلاع دارند، بهتر است اين‌گونه حرف‌ها مطرح نشود زيرا معلوم است ‌نژادفلاح كه منصوب و منتسب به وزارت است، نمي‌تواند بدون اجازه آنها سراغ دايي بيايد. او درباره موضع دايي پيرامون جدايي درخشان و حضور برانكو هم گفت: «علي آقا معمولاً در مسافرت خيلي ذهنش را درگير اتفاقات فوتبال نمي‌كند اما در مجموع معتقد است رفت ‌و آمد آدم‌ها مهم نيست و همه بايد به پرسپوليس كمك كنند.»

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.