کد خبر : 34134
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آوریل 2015 - 15:31

قرارداد برانکو با پرسپولیس؛ یک میلیون دلار

قرارداد برانکو با پرسپولیس؛ یک میلیون دلار

در صورتی که قرارداد باشگاه پرسپولیس با برانکو ایوانکوویچ نهایی شود، این مربی کروات بیش از ۳ میلیارد تومان دریافت خواهد کرد.

به گزارش شبسترنیوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، برانکو ایوانکوویچ می تواند سومین سرمربی این فصل پرسپولیس لقب بگیرد؛ فصلی که سرخپوشان با علی دایی آغاز کردند و به احتمال فراوان با برانکو به پایان خواهند رساند.

پس از استعفای حمید درخشان رسماً اعلام شد که پرسپولیس پای میز مذاکره با برانکو می نشیند تا او به مدت تقریباً ۱۵ ماه روی نیمکت پرسپولیس قرار بگیرد.

البته برانکو مربی ارزان قیمتی برای پرسپولیس نخواهد بود و جذب او به همراه دستیارانش نزدیک به ۵ میلیارد تومان آب خواهد خورد.

برانکو پیشنهادی یک میلیون دلاری ارائه کرده که ظاهراً باشگاه مشکلاتی در پرداخت آن ندارد. ورود حسین هدایتی به این ماجرا باعث شده تا خیال باشگاه از بابت تامین پول برانکو راحت باشد. حسین هدایتی با ۷ میلیارد تومان پول پیش آمده است که ۳ میلیارد تومان آن از طریق اسپانسر پیراهن به دست می‌آید. جالب اینکه نماینده هدایتی و رضا چلنگر دیروز به استانبول سفر کردند.

برانکو اما برای ورود به ایران مشکل مالیاتی نیز دارد که مسئولان پرسپولیس فکر حل آن را نیز کرده اند. سرمربی سابق تیم ملی ۴۵۰ میلیون مالیات پرداخت نکرده دارد و به باشگاه شرط کرده در صورتی که این مبلغ از سوی پرسپولیس پرداخت شود، هدایت پرسپولیس را بر عهده خواهد گرفت. در این بخش نیز مسئولان تیم رضایت خود را اعلام کرده اند.

مساله بعدی در قرارداد برانکو استفاده از دو دستیار خارجی است. گفته می‌شود برانکو در صورت توافق یک مربی بدنساز و یک دستیار با خودش به تهران می‌آورد. این دستیاران خارجی نیز پول جداگانه ای بابت قرارداشان دریافت خواهند کرد که این را نیز باید به هزینه های تغییر سرمربی پرسپولیس اضافه کرد.

دستیاران برانکو همگی خارجی نخواهند بود؛ بلکه در کنار او دو دستیار ایرانی نیز خواهند نشست. شنیده شده مهمترین دستیار ایرانی برانکو از بین مهدی مهدوی کیا، وحید هاشمیان و علی کریمی خواهد بود. با توجه به اتفاقات جام جهانی ۲۰۰۶ و حواشی ایجاد شده توسط کریمی پس از تعویض، شانس حضور جادوگر روی نیمکت پرسپولیس کمتر از موشک و هلی کوپتر است.

این فصل از لیگ برتر بدون کسب هیچ افتخاری برای پرسپولیس تمام خواهد شد، اما باشگاه امیدوار است که شاهد صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد. در واقع این اولین ماموریت برانکو در پرسپولیس است که تاثیر بسزایی نیز در آینده او خواهد داشت.

هم اکنون نژادفلاح به همراه وکلیش، نماینده هدایتی و رضا چلنگر در ترکیه حضور دارند تا مذاکرات نهایی با برانکو صورت بگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.