کد خبر : 30516
تاریخ انتشار : جمعه 13 مارس 2015 - 9:57

کتاب «وایقان و خاطرات من» رونمائی شد

کتاب «وایقان و خاطرات من» رونمائی شد

به گزارش شبسترنیوز  آئین رونمایی از کتاب (وایقان و خاطرات من) تالیف دکتر حسن امین لو با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری، شهرداران سابق وایقان و جمعی از مسئولین شهرستان  و مردم وایقان برگزار گردید. در این مراسم علیرضا ابراهیمی شهردار وایقان به شخصیت والای جناب آقای دکتر حسن امین لو و خدمات درخشان و بیادماندنی ایشان در

به گزارش شبسترنیوز  آئین رونمایی از کتاب (وایقان و خاطرات من) تالیف دکتر حسن امین لو با حضور فرماندار، اعضای شورای اداری، شهرداران سابق وایقان و جمعی از مسئولین شهرستان  و مردم وایقان برگزار گردید.

در این مراسم علیرضا ابراهیمی شهردار وایقان به شخصیت والای جناب آقای دکتر حسن امین لو و خدمات درخشان و بیادماندنی ایشان در حوزه های مختلف بالاخص دو دوره نمایندگی وی در مجلس شورای اسلامی اشاره نموده  وافزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر میدان مادر را به پیشنهاد آقای دکتر امین لو برای تجلیل از مقام مادر اجرا نموده است.

فرماندار شهرستان شبستر نیز ضمن قدردانی از تدارک آئین رونمائی کتاب (وایقان و خاطرات من) که توسط شهرداری ، شورای اسلامی و معتمدین و خیرین شهر وایقان ترتیب داده شده است افزود: اجرای این برنامه بی نظیر باید الگویی برای تمام شهرها برای قدردانی از زحمات شخصیتهای والامقام در زمان حیات باشد. ایشان از اجرای میدان مادر توسط شهرداری برای ارج نهادن به مقام مادر تجلیل نمود.

در ادامه مراسم دکتر امین لو ضمن قدردانی از دست اندرکاران مراسم بویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر وایقان،  تفصیلاً به تشریح فرهنگ وایقان که می تواند نمونه ای از فرهنگ کل آذربایجان باشد پرداخت و با اشاره به ضرب المثلها و تمثیلهای رایج در این شهر و یادآوری آداب و رسوم مرسوم در گذشته هدف از تالیف کتاب را پاسداشت فرهنگ شهر وایقان بیان نمود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.