کد خبر : 23546
تاریخ انتشار : شنبه 10 ژانویه 2015 - 23:29

بیش از ۱۵۰ نفر از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان سپاه شبستر برخوردار شدند

بیش از ۱۵۰ نفر از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان سپاه شبستر برخوردار شدند

عبدالله بابازاده مسئول درمانگاه امام خمینی(ره) سپاه شبستر در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوزبا اعلام این مطلب گفت: به مناسبت هفته وحدت و همزمان با سالروز ولادت پیامبراکرم(ص) و امام جعفرصادق (ع) کادرپزشکی درمانگاه سپاه شبستر با همکاری حوزه شهیدصدوقی در محل پایگاه مقاومت شهروایقان حضور یافته و به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه کردند. وی

IMG_1333عبدالله بابازاده مسئول درمانگاه امام خمینی(ره) سپاه شبستر در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوزبا اعلام این مطلب گفت: به مناسبت هفته وحدت و همزمان با سالروز ولادت پیامبراکرم(ص) و امام جعفرصادق (ع) کادرپزشکی درمانگاه سپاه شبستر با همکاری حوزه شهیدصدوقی در محل پایگاه مقاومت شهروایقان حضور یافته و به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه کردند.

وی در ادامه  با اشاره به آغاز این طرح در وایقان افزود:با توجه به اینکه شیعیان و اهل سنت با همدیگر به صورت مسالمت آمیز در این شهر زندگی می کنند به مناسبت هفته وحدت ،وایقان را برای آغاز این طرح انتخاب کردیم.

بابازاده در بخش دیگر سخنان اظهارکرد: در این طرح بیش از ۱۵۰ نفر از اقشار مختلف مردم وایقان  از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان بهره مند شدند.

وی در بخش پایانی گفتگوی خود از تدوام اجرای این طرح در سطح شهرهای نه گانه  و خصوصا مناطق روستایی و محروم این شهرستان خبرداد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

فرهاد کهربایی دوشنبه , 12 ژانویه 2015 - 21:11

باسلام و عرض ادب، از زحمات شبانه روزی جناب سرهنگ بابازاده و برادر گرامی ام فرخ کهربایی در خدمت رسانی به مردم کمال قدردانی وتشکر را دارم، خدا قوت