کد خبر : 17963
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 نوامبر 2014 - 10:54

بخت استقلالی‌ ها برای پیروزی در دربی بیشتر شد

بخت استقلالی‌ ها برای پیروزی در دربی بیشتر شد

بینندگان برنامه تلویزیونی نود بخت آبی‌پوشان پایتخت را برای پیروزی در دربی بیشتر دانستند. به گزارش  شبسترنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، برنامه دوشنبه شب نود در این هفته در حالی روی آنتن رفت که عادل فردوسی‌پور بیشتر برنامه خود را به برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس اختصاص داده بود که هفته آینده در دربی

بینندگان برنامه تلویزیونی نود بخت آبی‌پوشان پایتخت را برای پیروزی در دربی بیشتر دانستند.

به گزارش  شبسترنیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، برنامه دوشنبه شب نود در این هفته در حالی روی آنتن رفت که عادل فردوسی‌پور بیشتر برنامه خود را به برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس اختصاص داده بود که هفته آینده در دربی ۷۹ به مصاف هم می‌روند.

*این برنامه ابتدا با مصاحبه کارلوس کی‌ روش آغاز شد و سرمربی تیم ملی پیش از دیدار با کره‌جنوبی به صورت زنده با برنامه نود مصاحبه کرد و خواستار این شد که هواداران به عنوان یار دوازدهم تیم ملی را در بازی امروز (سه شنبه) همراهی کنند.

*گزارش ویژه‌ای از هرات افغانستان در برنامه نود به روی آنتن رفت. گزارشگر برنامه نود برای اطلاع از علاقه‌مندی مردم افغانستان به فوتبال ایران و دو تیم استقلال و پرسپولیس به هرات سفر کرده بود و بخشی از گزارش سفرش به پخش شد.

*پخش مصاحبه علی کریمی جزو جالب‌ترین بخش‌های برنامه دوشنبه شب نود بود.

*بر خلاف شب‌های گذشته که برنامه نود بسیار جنجالی دنبال شد، این برنامه حاشیه زیادی به همراه نداشت. همچنین میزان بحث‌های فنی فوتبال هم بالاتر رفته بود و آنالیز دقیقی از دو تیم استقلال و پرسپولیس پیش از دربی انجام شد.

*مرتضی و مهدی فنونی‌زاده دو برادر پرسپولیسی و استقلال میهمانان ویژه برنامه عادل فردوسی‌پور بودند و بیشتر در خصوص خاطرات دربی صحبت کردند.

*علیرضا ابراهیمی، بازیکن تیم مس کرمان که کارت معافیتش از سوی سازمان وظیفه باطل شده به روی خط برنامه نود آمد و دقایقی در این خصوص صحبت کرد.

سوال نظرسنجی برنامه نود در خصوص پیش بینی هواداران از دربی ۷۹ بود که اکثر بینندگان این برنامه به پیروزی استقلال در بازی روز یکشنبه رأی دادند. ۴۲ درصد آرای بینندگان به پیروزی استقلال مربوط می‌شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.