کد خبر : 17704
تاریخ انتشار : شنبه 15 نوامبر 2014 - 23:21

اردوی تیم ملی کبدی به مدت یک هفته درشبستربرگزار می شود

اردوی تیم ملی کبدی به مدت یک هفته درشبستربرگزار می شود

تیم ملی کبدی ایران برای حضور در مسابقات جهانی درزمین چمن استادیوم ورزشی تختی شبستر اردو زده است.

IMG_0500

مجید بهرامی سرمربی تیم ملی سرکل کبدی ایران در گفتگو با شبسترنیوز با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی جهان ۱۳آذرماه سال جاری برگزار می شود، گفت:این مسابقات با حضور ده تیم برتر دنیا در هندوستان برگزار خواهدشد و  اردوی شبستر دومین اردوی تیم ملی کبدی می باشد.

وی ادامه داد:  سال قبل نیز  اردوی تیم ملی در شبستر برگزار شده بود و اردوی فعلی که بعد از اردوی مراغه برگزار می شود به مدت یک هفته ادامه خواهدداشت.

بهرامی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: در  اردوی شبستر ۲۵ نفر از نقاط مختلف کشور شرکت کرده اند  و از این تعداد ۱۴ نفر به مرحله نهایی اردوی تیم ملی که ۱ آذر ماه در تهران برگزار می شود دعوت می شوند و در نهایت ۱۳ آذر ماه به مسابقات قهرمانی جهان اعزام می شوند.

وی دلیل انتخاب شهرستان شبستر برای برگزاری این اردو را دارابودن کلیه امکانات ورزشی و وجود انسان های خون گرم در این شهرستان دانسته و گفت:  یک نفر از بازیکنان تیم ملی کبدی امیر دهقانی از شهرتسوج این شهرستان می باشد .

وی در بخش پایانی گفتگوی خود  از مردم ،فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شبستر به دلیل حمایت هایشان تشکر کرده و خاطرنشان شد:امید است بهترین نتیجه را کسب کنیم و پرچم سه رنگ مقدس جمهوری اسلامی را در هند به اهتزار درآوریم  و زحمت عزیزان را جبران نماییم.

گزارش تصویری تمرین تیم ملی کبدی در شبستر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

الله بنده سی یکشنبه , 16 نوامبر 2014 - 1:06

آیت الله مکارم شیرازی:
در عمل ثابت شد اگر نیروی بسیج وجود نداشت خیلی از مسائل روی زمین می‌ماند، چون آثار و برکات زیادی که وجود دارد حاصل از فعالیت‌های نیروی بسیج است؛ همیشه باید این تشکیلات باقی بماند.
۲۰ میلیون بسیجی در سراسر کشور وجود دارد که دشمن از همین مسئله ترس دارد، به‌ویژه اینکه مسئله بسیج از نیروی نظامی گذشته و در بخش‌های اجتماعی، تربیتی، اقتصادی و علمی وارد شده است.

شهروند یکشنبه , 16 نوامبر 2014 - 12:23

باسلام،
آموزشگاه استثنایی بخش تسوج فاقد آب گرم، وسایل ورزشی، وسایل کمک آموزشی، کامپیوتر، وایت برد و… می باشد و از بیشتر امکانات محروم است.
از مسئولین محترم بخش انتظار داریم در این خصوص اقدامات لازم را صورت دهند تا این آموزشگاه از حداقل امکانات برخوردار شوند.