کد خبر : 165822
تاریخ انتشار : شنبه 8 آوریل 2023 - 21:03

اختصاص ۹۳۰ میلیارد بودجه برای جاده تکمیل شبستر تسوج

اختصاص ۹۳۰ میلیارد بودجه برای جاده تکمیل شبستر تسوج

به گزارش شبسترخبر جعفر راستی نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس گفت:اگر احساس کنم در برخی ادارات امورات به صورت غیر صحیح پیش می رود یقینا ورود خواهم کرد . نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد

به گزارش شبسترخبر جعفر راستی نماینده مردم شهرستان شبستر در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری این شهرستان با اشاره به وظایف نمایندگان مجلس گفت:اگر احساس کنم در برخی ادارات امورات به صورت غیر صحیح پیش می رود یقینا ورود خواهم کرد .

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد:بعد از چند سال دوندگی و تلاش ۹۳۰ میلیارد تومان برای ادامه پروژه جاده شبستر_تسوج در نظر گرفته شده است و عملیات اجرایی این پروژه به زودی آغاز می شود .

راستی با بیان اینکه بزرگترین مشکل شهرستان شبستر کمبود آب شرب و صنعتی است افزود:طرح انتقال آب ارس شروع شده و با سرعت پیش می رود و امیدواریم در سال های آینده با اتمام این پروژه مشکلات شهرستان شبستر در زمینه آب حل شود.

نماینده مردم شبستر با اشاره به اختلافات مردم با منابع طبیعی و اوقاف خواستار ارائه ساز و کاری برای این حل این اختلافات شد .

ایوب دهقان فرماندار شهرستانشبستر در این نشست با تاکید بر اقدامات جهادی توسط ادارات گفت:۹۸۰ میلیارد اعتبارات اشتغال زایی توسط کمیته امداد امام خمینی ره شبستر محقق شده و اعطای این وام ها تداوم خواهد داشت.

فرماندار شهرستان شبستر با تاکید بر عملی سازی شعار سال عنوان کرد:در طول یک سال ۴۵ واحد تولیدی در شهرستان شبستر راه اندازی شده ‌است و امیدواریم با تشکیل و توسعه تعاونی های اشتغال در شهرستان شبستر را در طی سال جاری به صفر برسانیم .

دهقان خواستار جدیت مسئولین ادارات در ارائه خدمات به مردم شهرستان شبستر شده و خاطرنشان کرد:خدمت به مردم و تسهیل گری و تکریم ارباب رجوع جزو اولویت های دولت است .

فرماندار شبستر با اشاره به ظرفیت گردشگری این شهرستان یادوآر شد:اماکن گردشگری و ورودی و خروجی شهرها و روستاها باید جهت حضور گردشگران آماده سازی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.