کد خبر : 165483
تاریخ انتشار : جمعه 17 فوریه 2023 - 10:56

امام جمعه شبستر عنوان کرد؛

نقش پررنگ ایده‌های دانشگاه آزاد شبستر در شورای فرهنگ عمومی

نقش پررنگ ایده‌های دانشگاه آزاد شبستر در شورای فرهنگ عمومی

امام جمعه شهرستان شبستر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در فرهنگ شهر به‌خصوص شورای فرهنگ عمومی با ارائه ایده‌ها و راهکار‌ها نقش پررنگ داشته است.

به گزارش شبستر خبر، حجت‌الاسلام یونس کیانی رئیس شورای فرهنگ عمومی شبستر در دیدار سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر اظهار کرد: احصای مشکلات و اولویت‌بندی آنها، توجه به دغدغه استادان و کارکنان از منظر معیشتی جزء اولویت‌هاست و رفع مشکلات فرهنگی نیز باید به صورت عملیاتی تداوم یابد، نه اینکه صرفاً مختص مناسبت‌ها باشد.

امام جمعه شهرستان شبستر اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در فرهنگ شهر به‌خصوص شورای فرهنگ عمومی با ارائه ایده‌ها و راهکار‌ها نقش پررنگ داشته و باید برای حل مسائل فرهنگی زیرساخت‌ها را تقویت کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شبستر با اشاره به بالا بودن فرهنگی اجتماعی شهرستان شبستر اهمیت استمرار فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه را مهم برشمرد.

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر هم در این نشست با ارائه گزارشی از سوابق اجرایی خود به تشریح برنامه‌ها برای اجرا در این دانشگاه پرداخت و با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که امیدآفرینی باید در عمل اتفاق بیفتد، یادآور شد: باید در عمل نشان دهیم که «ما می‌توانیم» و حرکت اساسی دانشگاه برای برنامه‌سازی و مولدسازی استعداد‌ها با راهنمایی امام جمعه فاضل، استادان و کارکنان شکل بگیرد.

علی رضاپور با تأکید بر اینکه باید به مسائل فرهنگی توجه ویژه داشته باشیم، افزود: کانون خانواده به‌عنوان زیرساخت نقش مهمی دارد و باید این موضوع را جزء اولویت اصلی خود با توجه به آسیب‌پذیری القا شده از فضای مجازی قراردهیم و با استفاده از توانمندی‌های استادان مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر با برگزاری دور‌ه‌های آموزشی و برنامه‌های فرهنگی ضمن از بین بردن آسیب‌پذیری در این امر مهم نقش داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.