کد خبر : 165467
تاریخ انتشار : جمعه 17 فوریه 2023 - 10:36

توسط دانشگاه آزاد شبستر صورت گرفت؛

استقبال صاحبان صنایع از آموزش مدیران و کارشناسان واحد‌های تولیدی

استقبال صاحبان صنایع از آموزش مدیران و کارشناسان واحد‌های تولیدی

نخستین دوره آموزشی مدیران و کارشناسان صنایع شهرستان شبستر با استقبال خوب صاحبان صنایع برگزار و بر ضرورت آموزش‌های حرفه‌ای و مهارت‌آموزی تأکید شد.

به گزارش شبستر خبر، نخستین دوره آموزشی کوتاه‌مدت ویژه مدیران و کارشناسان واحد‌های تولیدی و صنایع در دانشگاه آزاد اسلامی شبستر برگزار شد و در این دوره‌ها بر ضرورت استمرار دوره‌های تخصصی برای ارتقای شاخص‌های تولید تأکید شد.

در این دوره‌ها که با مشارکت سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد، مدیران و کارشناسان صنایع شهرستان شبستر با آخرین آموزش‌ها در حوزه فرهنگ سازمانی و آراستگی محیط آشنا شدند.

این دوره‌های کوتاه‌مدت در بسته‌های هشت ساعتی به مخاطبان ارائه می‌شود و استادان این دوره‌ها از سوی سازمان مدیریت صنعتی استان انتخاب شده و به شرکت‌کنندگان در دوره‌ها گواهینامه شرکت در دوره اعطای می‌شود.

این دوره‌های کوتاه‌مدت در چارچوب تفاهم‌نامه اخیر دانشگاه آزاد اسلامی شبستر با سازمان مدیریت صنعتی استان آذربایجان‌شرقی در حال برگزاری است و با استقبال خوب صاحبان صنایع مواجه شده و براساس زمان‌بندی به صورت مستمر در سرفصل‌ها، عناوین جدید و کاربردی برگزار خواهد شد و سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی شبستر و نماینده سازمان مدیریت صنعتی استان در شهرستان متولی برگزاری این دوره‌ها هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.